Gå til innhold
Hundesonen.no

Nettbutikker?Ønsker masse tips ;-)

mommy81

Recommended Posts

Skrevet

Ser etter et litt stilig halsbånd med kobbel til mopsen vår :lol: Jeg har da en svakhet for bling, can`t help it :P Hehe

Ønsker masse tips slik at jeg kan finne det billigste ;-) Er jo kjempe dyrt på dyrebutikkene ;)

På forhånd takk :P

Skrevet

Ser etter et litt stilig halsbånd med kobbel til mopsen vår :D Jeg har da en svakhet for bling, can`t help it :D Hehe

Du har jo liten hund, det er en gyldig grunn for å like bling! Hva gjør jeg da, som står lengtende utenfor vinduet til dyrebutikkene, der de har stilt ut lekre rosa halsbånd med strass på og tilhørende line og griner, mens to brukshunder med søle til langt oppover øra og sauelukt i pelsen drar meg vekk fordi de kunne tenke seg å barske seg for den utrolig søte og snerte whippet frøkna med ett utrolig søtt regndekken (rosa). Ja der har de sjangs liksom, blir som en murer som står i stilaset og plystrer etter vestkant fruen... feil på en måte. Jeg sitter å sutrer når jeg titter på slik sider, så jeg føler for å oppfordre til å ta hensyn på en måte! :)

Jeg skal kjøpe meg mynde jeg nå! Så jeg få pyntehund med bling på! *dukker for slag fra myndemennesker*

Skrevet

Du får heller kjøpe deg to stk chi som kan sitte i hver sin kløvveske :)

:D Ja da ville schæfersaken her gått av med døden om det var et valg tror jeg...

Skrevet

Margrete da :) Kan jo fint ha bling bling fordet om man er brukshund? Loke har bling bling han? Og Lyra, stakkar Lyra, skal blinge som et juletre fra den dagen jeg henter henne. Jeg prøver å finne en overbevisende grunn til at hun trenger et skikkelig tøfft dekken men der må jeg melde pass *sukk* <_<

Skrevet

Margrete da :) Kan jo fint ha bling bling fordet om man er brukshund? Loke har bling bling han? Og Lyra, stakkar Lyra, skal blinge som et juletre fra den dagen jeg henter henne. Jeg prøver å finne en overbevisende grunn til at hun trenger et skikkelig tøfft dekken men der må jeg melde pass *sukk* <_<

Hva med- det regner og er sølete ute, og du vil ikke at hun skal dra med alt inn, eller: du vil ikke at hun skal spenne seg når det er kaldt, og bli stiv. Yeah!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...