Gå til innhold
Hundesonen.no

Ut å trene uansett vær?

Wheaten terrier

Recommended Posts

Skrevet

Jeg trener uansett vær, så lenge jeg har skikkelige klær på meg så ser jeg ingen forskjell på det. Faktisk så synes jeg det er koselig å være ute i regn når jeg har skikkelig regntøy på meg. Kali liker ikke så godt å trene kontakt og fri v/fot når det er regn og snø for hun får det i øynene, men da bare trener vi på noe annet. :)

Skrevet

Tur blir det alltid, men trening blir det som oftest ike hvis det regner og er kaldt, for å stå stille da orker jeg ikke, hehe. :) Da tar vi heller litt trening inne.

Skrevet

Blir ikke mye trening utendørs når det er drittvær, for Foxy nekter plent. Da skal hun bare gjøre i fra seg, og så snur hun for å gå hjem.. Helt i orden for meg det!

Skrevet

Jeg sitter og gruer meg til å gå tur, men ut må jeg, turene blir ikke veldig lange, men dyra får gjort det de skal. Er det agility trening stiller vi alltid opp samme hvilket vær det er:)

Skrevet

Vi er ute uansett vær.

Jeg vet ikke hva dere mener med å trene.

Men jeg tar alltid noen øvelser med ham, uansett vær.

I dag er det storm, det sludder og regner, mørkt var det på siste turen-

Men Bajas bryr seg lite om været, jeg frøs, så må nok hente frem vinterklær nå!

Men med riktige klær tenker en lite på været.

Er det ekstremt kaldt eller ekstremt dårlig vær, så blir nok turene noe kortere, men ut må vi, da vi er rastløse begge to.

Er jeg syk blir det kos i senga i stedet for lange turer. Kanskje litt trening innendørs.

Skrevet

vi er ute i all slags vær, men må alltid psyke meg opp litt før vi skal ut og gå tur når det er veldig kaldt :D er ikke spesielt glad i kulda, men ut må man for det... dessuten er det som regel ikke så ille å gå da heller, når vi først har kommet oss ut liksom... :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...