Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondheim


Tyra

Recommended Posts

Meg og vil! Men så er det kaninutstilling på Orkanger samme helga, grr..

Men så er det også agility da! (Lydighet også..?)

Jeg viiiil ivei! Spørs om jeg får droppe enda ei kaninutstilling da.. Hva gjør man ikke for hundene, hihi..

Valpeshow tørr jeg ihvertfall ikke å stille i, dritskummelt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må komme Ina :P Kan du stille Eso på valpeshow? Det mååå du!!!!! :P

Nei, vet ikke om jeg kan jeg!? Hihi.. ikke satt meg inn i utstilling, siden han ihvertfall ikke kan stilles som voksen :D

Innbilte meg at hundene ikke trengte stamtavle/ må være registert i NKK på valpeshow, men må de det kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valpeshow det er det ja, skule ønska jeg hadde en valp å kunne stille. Wilma skal jo stiles ut men det er ikke jeg som skal gjøre det, bare se på jeg, skal kanskje stile moren til Wilma. Kan man stile labradorer i trondheim??? kanskje jeg kan låne meg hund, har en på hånda sjhø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er offisell NKK-utstilling i Trondheim den helga så kan man nok stille labradorer. Ellers så tviler jeg på det. Det er svært sjelden retrievere får stille andre steder enn på de offisielle NKK-ustillingene og utstillingene retrieverklubben arrangerer selv.

Jeg skal ikke stille uansett (Tinka har fremdeles det gigantiske overbittet sitt, hihi) - men siden det fremdeles bare er et kvarter å gå nedover til Leangen (regner med det er ustillinga skal være), kommer nok vi og ser på. Vi får ta et hundesonentreff igjen. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er offisell NKK-utstilling i Trondheim den helga så kan man nok stille labradorer. Ellers så tviler jeg på det. Det er svært sjelden retrievere får stille andre steder enn på de offisielle NKK-ustillingene og utstillingene retrieverklubben arrangerer selv.

Jeg skal ikke stille uansett (Tinka har fremdeles det gigantiske overbittet sitt, hihi) - men siden det fremdeles bare er et kvarter å gå nedover til Leangen (regner med det er ustillinga skal være), kommer nok vi og ser på. Vi får ta et hundesonentreff igjen.  :)

ER ikke NKK. :wink:

Den var i Juni. :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Det blir så jeg kommer en tur med Eso og pappa (evt flere i familien..) på lørdag :) Hvem andre kommer da? Blir nok ikke så lenge da, bare en tur for å sjekke alle salgsbodene (Hihi.. :oops:) Åsså agility/lydighets ringen. Så det går sikkert med et par timer, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så jeg kommer en tur med Eso og pappa (evt flere i familien..) på lørdag :D Hvem andre kommer da? Blir nok ikke så lenge da, bare en tur for å sjekke alle salgsbodene (Hihi.. :oops:) Åsså agility/lydighets ringen. Så det går sikkert med et par timer, hehe..

Jeg kommer, hehe. Skal stille hunden min bege dagene, men det er ikke jeg som skal gå med henne i ringen det er oppdreteren. Moren til Wilma skal jeg stille på lørdag. Flamen og Wilma skal også stile på lørdag og søndag. Da må du komme og se på alle de fine langhårete st.bernhardene.

Jeg reiser ilag med oppdreteren min jeg, får til og med lige over med foreldrene til oppdreteren min. Det er vil ikke mange som har en så grei oppdreter?? Håper Wiolma slår Flamen begge dagene, hehe ;) . Jeg skal og shjope på lørdag på ikes, hehe. Pappa har fri helg så han kommer kanskje til trondhjem, han skal sikert liggeover med tanten til mamma.

Har en veldig rar slekt, ene onkelen min i trondhjem har funi seg ei dame som er helt kokko så der kan jeg ikke bo, andre onkelen min sier det er greit at jeg kommer på besøk men ikke med den store hunden, hehe. Syns hun er liten jeg da, hehe. Gamel tente og gamelonkel er noen tulleboker. Men jeg har ikke noe kontakt med dem, kun når de er på hytta.

Den kokko dame onkel er ilag med kjøpte seg hund og ja nå skal jeg på utstiling, kan og vet alt om hund. Hun kan ikke en drit spør du meg. Så vit jeg vet har hun hat hund i 2år nå og enda har hun ikke vert på utstiling så vit jeg vet. Når hun netopp hadde hentet hunden som valp gikk hun og napet av pelsen på ørene til hunden. "Valpe pelsen må bort" gikk hun og skrek til alle. Hunden var jo bare 3månder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir så jeg kommer en tur med Eso og pappa (evt flere i familien..) på lørdag :D Hvem andre kommer da? Blir nok ikke så lenge da, bare en tur for å sjekke alle salgsbodene (Hihi.. :oops:) Åsså agility/lydighets ringen. Så det går sikkert med et par timer, hehe..

Jeg skal stille LiLi begge dagene ;) Vet ikke når det er ennå, men hvis vi får tid kan vi jo møtes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...