Gå til innhold
Hundesonen.no

Snø bilder!

ingalinn2

Recommended Posts

Altså er kan du poste snø bilder med hund på fra i år da ;)

Vist det har begynt å snø hos deg da?

Men her kommer hvertfall noen fra oss ;)

Jeg og Nessie var ute og aket her om dagen! :P

Tjoho!

img2222ro1.jpg

Tjohei!

img2226rm3.jpg

Krølle tunge :P

img2228ib3.jpg

Ååååh :D

img2229xt5.jpg

Snøtryne! :P

img2250ao9.jpg

Snøballen er min!

img2266tl0.jpg

Stolte Nessie etter at hun fikk sløvmerket i lydighet i helga (på halsbandet) :(

img2268wg4.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

ÅÅåh sånn snø vil jeg også ha. Her har vi bare våt snø, og så har jeg ingen hund her nå så har ingen bilder. Og der Buster er har det nesten ikke kommet så mye som et snøflak enda. Sukk, jeg liker vinteren og gleder meg til masse snø, mørketid og minusgrader :D .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør nå i kveld her, men snøen har smelta før den treffer bakken. Jeg har vedda på at snøen som blir liggende mer enn tre uker kommer 12. desember, og dessverre tror jeg vi må vente såpass lenge før den kommer. Ikke for det, jeg syns det er greit med bart og tørt vær, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snør nå i kveld her, men snøen har smelta før den treffer bakken. Jeg har vedda på at snøen som blir liggende mer enn tre uker kommer 12. desember, og dessverre tror jeg vi må vente såpass lenge før den kommer. Ikke for det, jeg syns det er greit med bart og tørt vær, jeg.

Enig... Snøen begrenser jo turene i skogen betraktelig. Man gidder ikke snørekjøre hver dag heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig... Snøen begrenser jo turene i skogen betraktelig. Man gidder ikke snørekjøre hver dag heller...

Snø og skogstur er veldig god trening for to og firbeinte. Jeg synes det er kjempekoselig med masse snø i skogen. Og ingenting er bedre enn en skarsnøtur, hvor det er såpass mye skarsnø at man kan gå på den uten å gå igjennom, i nordlyset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snø er æsj.. For min del kan det snø lille julaften og smelte bort igjen 1 januar.. Det er akkurat passe lang vinter :(

Helt enig! Jeg er utrolig glad for at vi ikke har fått snø enda, gruer meg til å tine hunder fulle av snø klumper etter vi har vært ute, måke snø halv seks om morgenen før jobb og ikke minst kulda...

Snø til jul må vi ha, det er jo halve julestemninga, men så kan våren begynne rett etter nyttår :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GALE GALE FOLK! Jeg håper det ALDRI snør her igjen:p

Fine bilder folkens!

:( Ikke prøv deg på å holde snøen borte fra Vestfold! Da får du med meg å gjøre. B) Hørte forresten at det kanskje skulle komme snø her i Tønsberg til helgen. Da kommer det snøbilder fra meg også! :D Synes forresten at det føles litt rart at det kommer snø snart. Jeg synes ikke det er lenge siden sommeren jeg, men nå har det regnet i to uker så snøen kan bare komme. Heller snø enn regn... regn... regn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...