Gå til innhold
Hundesonen.no

Seriøs Chihuahua oppdretter, hjelp!

Scarlet

Recommended Posts

Hei

Jeg vet at det er Chi eiere her på sonen :D Kan dere være så greie å gi meg en liste over skikkelig seriøse Chi oppdrettere. Send meg gjerne en PM om dere ikke ønsker å gå offentlig ut med det :D:D

Vil jo også ha tips om hvem jeg bør holde meg langt unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss gunn! skal vi ta inn chi'er i scarlet red!? :D

(da er det ingen grunn til å vente med min bosten terrier heller :D)

:D Neida kjære Silje har ingen planer om å starte med Chi, men datteren til Linda har vel egentlig bestilt Chi av hun som oppdrettet Salsa og det liker jeg dårlig, derfor lovet jeg å spørre folket her på Sonen. Boston Terrier er helt greit det, bare de blir hos deg :-D

Til dere andre: Tusen takk for hjelpen:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Neida kjære Silje har ingen planer om å starte med Chi, men datteren til Linda har vel egentlig bestilt Chi av hun som oppdrettet Salsa og det liker jeg dårlig, derfor lovet jeg å spørre folket her på Sonen. Boston Terrier er helt greit det, bare de blir hos deg :-D

Til dere andre: Tusen takk for hjelpen:-D

Har ei venninne som har Chi, kan sikkert spørre henne... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg å kontakte raserepresentanten/ valpeformidleren som du finner på NKK sine sider. Unngå å se på annonser på finn.no og dyrenett. no + alle andre annonsesteder, det kan være vanskelig å skille ut de seriøse.. Vil opplyse om at prisene mest sannsynlig vil synke om kort tid, kanskje en omplasseringshund ville vært noe?`Nå vet ikke jeg hva du vil bruke hunden til, kos eller utstilling? Les i hvertfall rasestandarden nøye, det er mye rått og røti i markedet.

Vet at kennel chi-cago leter etter vaslpekjøpere nå, så du kan kontakte Karin :D

Ellers kan du bare sende en PM hvis du har noen spørsmål, kan ikke uttale meg om oppdretterne som er nevnt over her pga personvern ol...

Ellers har du kennel Kavaleren, kennel Dyrdal, Cezcal, Chilito, Sipikira og min kjære kennel MiniMorris. (Mange flere så klart;) Men det er disse jeg kan gå god for! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men sist så ville ikke vetrinæren ta biopsi fordi de da kan stikke akkurat på det området som det ikke er ondartet. Og motsatt. Måtte operere den bort også vet man om den er godarta eller ondartet.
    • Hei og hopp. jeg skal bytte for til min 10 mnd gamle finske lapphund. Hun er ekstremt sensitiv i magen, får lett diare. Ønsker et skånsomt og selvfølgelig næringstett for. Har per nå Purizon, og har vært fornøyd med det. Men tenker å prøve noe annet og se om magen blir mer stabil da. Vurderer enten Markus Muhle eller Købers. Har noen noen erfaringer med disse formerkene til sensitive hunder? setter pris på alle svar!:)
    • Nå tviler jeg på at det er spesielt farlig, hvis det var vanlige, små muffinspapir. Bare følg med på allmentilstanden. MEN, når det gjelder slike medisinske spørsmål om ting som kan være farlige så bør du alltid kontakte veterinær heller enn et tilfeldig nettforum, facebook, eller tilfeldige folk. Ta en telefon og spør, det kan redde livet til hunden din.
    • Hunden min klarte å spise tre muffinspapir i går når jeg var på toalettet.. papiret var soggy og mykt, men jeg blir jo bekymret. Hun har ikke kastet opp og bæsjet to fine bæsjer i dag . Formen hennes er også helt normal. Men hun hikket både i går og i dag, og jeg har aldri lagt merke til at hun har hikket før. Noen her som har erfaring med hund som har spist muffins/bakepapir😅 er det noe som pleier å komme ut av seg selv? Eller løses lett opp i magen? kan legge til at hun er bare 3.7 kg så ikke den største hunden.
    • Mitt inntrykk med working cocker er at de er slitsomme arbeidsjern med lite ro i kroppen. De vibrerer av energi. Kjøp deg en vanlig cocker og klipp den ned/ikke barber. Men vil ikke du ha en pelshund er det ganske safe å ikke kjøpe pelshund..  Vil ikke du ha jakthund... ikke kjøp en jakthund.  Ganske enkel matte    
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...