Gå til innhold
Hundesonen.no

Lucifer

PsychoLynx

Recommended Posts

Skrevet

Lucifer er jo bare rar da. Den blonde, dumme mannen i huset. Men, har da fått til noen morsomme bilder av han også. Han er bare rett og slett herlig!

"Det leer seg under der! jeg MÅ ta den!"

Bilde061Custom.jpg

Hver morgen da jeg står opp og går på stua, så kommer Lucifer i full fart fra hvor han nå enn er, og kaster seg opp i klorestativet! Der henger han fast og klorer for kulsvarte livet til jeg er kommet meg inn på kjøkkenet. Da skal han ha mat må vite! hehe. Og dette gjentar seg HVER morgen, hele tida. Hører vel med at han får ros hver gang igså da. hihi

Bilde059Custom.jpg

Bilde053Custom.jpg

Bilde052Custom.jpg

Også må man leke og hoppe og sprette litt!

Bilde056Custom.jpg

Og ikke minst se konsentrert og flott ut på vei ned.

Bilde057Custom.jpg

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Yapp, så har Lucifer oppdaget gleden ved Akvariumet da... Haien (kampfisken til Lars), har vel strengt tatt oppdaget den ikke fullt så gledesfulle siden ved en hvit katt som har samme navn som Djevelen...

Jeg på min side har oppdaget at noe så enkelt som en blond dum katt og en "hai" kan gi meg LANG lang underholdning, og nok en god latter. Her deler jeg den med dere. :P

Lucifer!

Bilde011.jpg

Haien!

Bilde003.jpg

Rått parti tenker kanskje du?? Men, husk... Haien lever i vann.. Katter er liksom ikke så veldig glad i vann de... Iallefall ikke alle. :roll: :P

Og vi er i gang... Første forsøk er jo alltid å prøve å bare drikke opp vannet...

Bilde016.jpg

Ikke no hell, da må ma frem med labben for å fiske.

Bilde006.jpg

Dette funka jo faktisk også heller dårlig, så je tenkte jeg fikk hjelpe Luc litt da. Jeg ga Haien mat!!

Bilde014.jpg

Og han nærmer seg...

Bilde019.jpg

Labben LITT lenger ned...

Bilde020.jpg

før han dumme blonde oppdager.. "DET ER VÅTT JO!!" :shock: ;)

Bilde026.jpg

Da rister og rister man, så det blir seende SLIK ut...

Bilde025.jpg

Tilslutt måtte rett og slett Lucifer be om hjelp...

Bilde131.jpg

Skrevet

Bilde134.jpg

Taktikken diskuteres

Bilde139.jpg

Men etter at Psycho har sagt sitt og studert byttet

Bilde043.jpg

så innser de at det kun er en løsning...

drikk!

Bilde152.jpg

og drikk...

Bilde153.jpg

;)

Flyttet på grunn av feil posting av mod millis.

Skrevet

:P

Hvor lenge lever denne "kamfisken" mon tro? :P

Hanhar hengt med i 1,5 år nå, så tipper han hr lært å holde seg unna kattepotene. :P

:P:P en er du ikke redd de velter bollen! :P

Den er så tung at det tror jeg ikke de klarer om de ikke stiller seg alle tre på en side av den og legger vekt på. Så satser på det går bra, ellers er det mulig at Luc blir mett og vinner kampen, og jeg får en helvetes tørkejobb! :P

Skrevet

Men sånn for opplysnigens skyld.. jeg har sett på de bildene her nå, og bollen ser veldig liten ut. Den er egentlig ikke det. Den er tung. og står godt. Men kattene er bare veldig store de også. :rolleyes: hehe

Skrevet

Du skal ikke se bort i fra at de tre kloke hoder klarer å komme på den ideèn! Når de først legger hodene i bløt liksom *fnis*

Skrevet

Bilde108Small.jpg

:) Lucifer og Psycho har fått en dusj idag... De ble rett og slett ganske morsomme begge to, men Lucifer tok kaka syns jeg. :)

Bilde100Small.jpg

Se så tynn han er nå!

Bilde102Small.jpg

Bilde103Small.jpg

rrrrrrrriste seg!

Bilde104Small.jpg

Bilde106Small.jpg

Bilde109Small.jpg

Bilde111Small.jpg

Flyttet på grunn av feil posting av mod millis.

Skrevet

godtar de virkelig at du bader dem? :D

godtar og godtar.... De går da rolig rundt i dusjkabinettet, men skriker som et lite ******* da. De protesterer høylytt, men jeg har oppdratt dem til å ikke angripe meg uansett hva som skjer, så... :D:)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er veldig individuelt. Jeg har aldri hatt noe problem med hundene og sjelden kattene, men tok til oss en voksen omplasseringskatt som gikk etter hundene og angrep dem, han ble levert tilbake. Har tatt til meg både kattunger og voksene katter, men aldri prøvd med "ikke kattevante" voksene hunder. Har hatt Sheltie (gjeterhund) og aldri hatt noe problem, men har du hund med høyere gjeterinstinkter kan det bli problemer.  Noen ganger går det sånn også. Passhund (Jämthund) og ny ungkatt.  
    • Generelt sett, ja. Gjeterinstinktet er et "subsett" av jaktinstinkt. Det betyr ikke at det ikke kan gå, mange gjeterhunder lever jo for eksempel på gårder sammen med katter. Men å leve inne i samme hus blir fort noe annet igjen. Du kan jo snakke med oppdretter om hvordan foreldre og søsken evt. går med katt, og du vet kanskje selv hvordan hundene dine reagerer på katter og andre smådyr på tur? Selv om det er noe litt annet så gir det en indikasjon på hvor sterkt jaktinstinktet er.
    • Har gjetere høyt jaktinstinkt? Jeg har gjeterhunder.
    • Det kommer an på hunden og katten, gemyttene deres, og hvem som kom først i hus. Hunder med høyt jaktinstinkt (gjetere, mynder, terriere mm.) går generelt dårligere med katter fordi de trigges lettere til å jage dem. Vi hadde to katter da vi fikk hund, og det gikk aldri bra. Vi endte med å omplassere kattene. De var dog voksne omplasseringskatter som ikke var spesielt trygge i utgangspunktet, og vi kunne ingenting om hundetrening og fikk en rase med mye jaktinstinkt.  En voksen og trygg katt og en valp med mindre jaktinstinkt har større sjanse for at det går bra, eller en kattunge sammen med en voksen hund som ikke har vist mye interesse for å jage katter. De fleste kan trenes og tilvennes med litt kunnskap, men ikke alle. 
    • Blir det bare kaos om man har katter og hunder sammen i samme hus?  Hva slags erfaring har dere med det?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...