Gå til innhold
Hundesonen.no

Sakkosekk

Kathrine

Recommended Posts

Skrevet

Vel, fikk det for meg tidligere idag at eg vil ha meg en sakkosekk.. B)

Men hvor i alle dager får man kjøpt en sakkosekk? gjerne for en billig penge..

Skrevet

Takker så mye for svar.. Får sende muttern til ikea eg da.. :D

Kanskje du ikke skulle sende henne på Ikea, for jeg er ganske sikker på at de ikke har sacco sekker der. Du kan jo sjekke nettsiden. Living har iallefall, for der kjøpte vi for ikke så lenge siden B)

Skrevet

Ahh, ok.. har sjekka nettsidene og der fant jeg ikke, men tenkte siden så mange så ikea så kunne det være de hadde i butikkene.. Men tror det skal være living og hjemme så får heller sende hun der.. Takk for du gav beskejd.. :D

Skrevet

Husker jeg hadde saccosekk når jeg var liten. Jeg klarte jo selvsagt å lage hull på den, så masse fine kuler rant utover hele gulvet.. Veldig smart! :unsure:

Skrevet

Har ikke sett det på Ikea, men på A-møbler! Har en sånn svart med "plysj" trekk. Den er alltid full av bikkjehår. rene støvsugeren. Lekkert! :D

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hva som er best kommer jo an på deg, og din hunds behov. Jeg brukte et sammenleggbart tøybur. 
    • Hva slags bur bruker dere på utstilling? Eller tralle? Passer Stroller best? Eller tøybur? Eller metallbur? Har du link? Bilder av alt utstyr? Har prøvd litt forskjellig men usikker på hva som er best?
    • Det er veldig stor forskjell på dem. (På norsk skrives forøvrig rasenavn med liten forbokstav) Collie deles i korthår og langhåret, men det er ikke veldig stor forskjell på dem. Begge er myke raser som er avlet et godt stykke bort fra opprinnelsen som gjeterhunder. De er ganske førerorienterte, men krever mindre enn de mest aktive gjeterhundene. De er likevel smarte og aktive, og krever litt mental aktivisering for å trives. Eurasier er en veldig selvstendig rase, kan ha mye jakt, og er krevende å trene og ha løs.  Begge rasene har mye pels, røyter i perioder når de skifter pels, og må børstes regelmessig. Begge rasene har også hatt en del dårlig avl med mye usikkerhet og dårlig mentalitet, men det er lenge siden jeg var aktiv nå så forhåpentligvis har dette bedret seg. Jeg ville uansett vært veldig nøye med oppdretter, foreldrehunder osv.
    • Jeg er interessert i rasene Collie eller Eurasier? Hvordan er de to rasene? Pelsstell? Røyter de mye? Er det mye lyd? Trenbarhet og kan de gå løs ute med lite jakt? 
    • Enig! Heftig lyd er no go for meg også
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...