Gå til innhold
Hundesonen.no

hundeeiere i røyken!

henrikke

Recommended Posts

Vi hundefolk er sunne sjeler. Ute i all slags vær, glad i dyr , noen ganger til det ekstreme.Vi bruker penger på dyra våre, kurs og er sosiale men snåle folk.

men i all denne sunnheten :hvordan har det seg at så mange hundefolk røyker???

Lurer jeg ille på, jeg som spiser sjokolade i stedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hundefolk er sunne sjeler. Ute i all slags vær, glad i dyr , noen ganger til det ekstreme.Vi bruker penger på dyra våre, kurs og er sosiale men snåle folk.

men i all denne sunnheten :hvordan har det seg at så mange hundefolk røyker???

Lurer jeg ille på, jeg som spiser sjokolade i stedet..

Hehe, jeg hører jo til dem som røyker da. Men altså, jeg røyker sjeldent mens jeg går tur.... Bare hvis det er en lang tur med tilhørende "pust i bakken", da er det opp med siggen og full "kosefaktor".

Men når det er sagt, så går det maaaange sigg på ag trening.. all denne ventingen kommer til å ta livet av meg :P

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det her jeg også lurt på! Nå tilhører jeg de som har røyka jeg da (og fryktelig stolt av det :P ) MEN skjønner ikke helt hvorfor men det er mange som jeg trener med nå, som aldri har sett meg røyke som er helt sikre på at de har gjort det....! :D Ser jeg ut om en røyker....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det her jeg også lurt på! Nå tilhører jeg de som har røyka jeg da (og fryktelig stolt av det :P ) MEN skjønner ikke helt hvorfor men det er mange som jeg trener med nå, som aldri har sett meg røyke som er helt sikre på at de har gjort det....! :DSer jeg ut om en røyker....?

Tja, si det.. Nå har jeg aldri truffet deg, men du vet "en gang røyker, alltid røyker".. Så selv om du slutter-så vil du tydeligvis ha en "merkelapp" i pannen som sier at du er det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, si det.. Nå har jeg aldri truffet deg, men du vet "en gang røyker, alltid røyker".. Så selv om du slutter-så vil du tydeligvis ha en "merkelapp" i pannen som sier at du er det :D

Hehehe, ja mye tyder på det....! <_< *finne noe som jeg kan fjærne merkelappen med* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja mye tyder på det....! <_< *finne noe som jeg kan fjærne merkelappen med* :D

Du får gå og spise på en gulrot støtt og stadig, så trur alle at du er skikkelig helsefreak. :P Og slike kan jo ikke røyke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm når man er ute med vofsen er det faktisk digg å ta seg en røyk. Sluttet å røyke da eg ikke hadde penger en stund og eg kunne faktisk gå gjerne 1-2 uker uten å ta meg en røyk og da fant eg ut at eg like godt kunne slutte hvis eg egentlig har noe stor behov/sug etter røyk. :D

Dessuten passer det siden eg har begynt å trene igjen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...