Marthe Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Jeg trenger litt hjelp her. Jeg er ganske blank på hva jeg skal kalle henne. Jeg trenger et navn som er lett å uttale. Vil ikke ha et navn som "alle" har Noen som har forslag? (Trenger også et navn på A som skal stå på stamtavlen. Dette på være engelsk/amerikansk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Turbo må vel være bra å kalle en malle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 18. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Turbo må vel være bra å kalle en malle! Ja Men det er vel en hannhund? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Hva heter de to andre du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 18. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Hva heter de to andre du har? De har hatt navn når jeg har fått de, så dette er første gang jeg skal få velge selv Tassa og Gobben heter de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amy & Tia Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Alice Amy Annie Amore Feks; Kennel Zero's Amazing **** _______,,________ Allistar **** Dårlig fantasi jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Draven (drayven) . Fra 'the crow' filmen, er etternavnet til hovedpersonen . Electra - Betyr "amber", som kan oversettes til rav. Rhea - usikker betydning, men kan være beslektet med hreo (å flyte/stige) eller hreos (elv/strøm) Selena Uma - Navnet til en gudinne i hinduistisk mytologi. Thalia - "å blomstre" Devi - betyr gudinne Maia - "great" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CWL Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 action alley Asahi Ashley Athena alpha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Ja Men det er vel en hannhund? Nei jeg syns ikke det ihvertfall...! Unisex Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brokkolih Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Alfa Aina Sarah Tiril Alex Navi Stella Bell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 18. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Nei jeg syns ikke det ihvertfall...! Unisex Hehe Jeg skriver ned alle navnene Tusen takk for forslag! Er bare å komme med mer også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tuppetroll Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Jeg hadde jo en liste langt som et vondt år når jeg skulle velge navn til lille frøken tervtott, hvor den er blitt av i ettertid vet jeg rett og slett ikke, men de andre navnene som konkurrerte i toppen var bla. Whoopi og Jippi. En venninnes hund heter Cash - og det synes jeg er et kult navn. Generelt er jeg fan av navn som sier noe om hunden og dens personlighet. Derfor synes jeg du burde se valpen litt før du bestemmer deg for hva den skal hete - på den måten passer navnet litt bedre til henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Vel... Pus? ...og for stamtavle navn - Abigail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Vel... Pus? ...og for stamtavle navn - Abigail Jaa! Det er dødskult. Min neste hund skal være brukshundtispe og hete Pus:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Mini Rosa Lille-Gull Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Selv liker jeg dette navnet godt Akela Vet ikke hvorfor, men bare liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Jeg stemmer og for Pus B) Elektra er forøvrig allerede brukt på ei malletispe så det ville jeg styrt litt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 19. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2006 Arwen Min neste hund skal hete Arwens Perle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 19. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2006 Jeg hadde jo en liste langt som et vondt år når jeg skulle velge navn til lille frøken tervtott, hvor den er blitt av i ettertid vet jeg rett og slett ikke, men de andre navnene som konkurrerte i toppen var bla. Whoopi og Jippi. En venninnes hund heter Cash - og det synes jeg er et kult navn. Generelt er jeg fan av navn som sier noe om hunden og dens personlighet. Derfor synes jeg du burde se valpen litt før du bestemmer deg for hva den skal hete - på den måten passer navnet litt bedre til henne Takk Ja, jeg må vente til jeg får valpen. Må bare ha mange navn å velge mellom først. Så nå skriver jeg ned alle forslagene. Vel... Pus? ...og for stamtavle navn - Abigail Tusen takk, skal vurdere det Selvom katten heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 19. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 19. Oktober 2006 Synes du skal styre unna de typiske Ringenes Herre navnene. De alt for vanlige nå, og så eksisterer det nesten garantert en Nangijala-malle med det navnet. Emte har mye navn derifra. Hva er kennelnavnet til valpen? Mener det var ei dansk malletispe som het Snake en gang i tiden. Synes det er litt kult egentlig. Taxi er litt festlig (men den bør være litt ulydig, så man kan løpe rundt i skogen og rope Taxi da...). Ellers passer jo Active til en malle da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 20. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2006 Da jeg skulle ha malle hadde jeg bestemt meg for navnet "chili", den skulle jo være liten rød og heit.. nå ble hunden stor, gul og gal og "gresskar" var ikke et alternativt navn da.. Ellers så er jeg enig med belgerpia; abigail er et passende navn. Active Attraction er også fanzy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oboy Skrevet 20. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2006 Hva med An arkhe ? Litt ironisk kanskje...betyr mangel på lederskap(gresk) hehe Det er nok et navn ikke så mange har på hunden sin vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 20. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2006 Synes du skal styre unna de typiske Ringenes Herre navnene. De alt for vanlige nå, og så eksisterer det nesten garantert en Nangijala-malle med det navnet. Emte har mye navn derifra. Hva er kennelnavnet til valpen? Mener det var ei dansk malletispe som het Snake en gang i tiden. Synes det er litt kult egentlig. Taxi er litt festlig (men den bør være litt ulydig, så man kan løpe rundt i skogen og rope Taxi da...). Ellers passer jo Active til en malle da. Takk for forslag Sender deg kennelnavnt på PM Slik at vi holder oss til emnet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar