Gå til innhold
Hundesonen.no

hvor finner jeg oppdrettere?


janne&kenny

Recommended Posts

jaja.. jeg tenkte å få meg en til hund om ca 1 år el 2.. men jeg vil gjerne finne oppdretter allerede nå, slik at jeg vet at det er en oppdretter til å stole på. jeg er velgig opptatt av gemytt (hvem er ikke det) så det er greit å hilse på foreldrene.

kjenner dere til noen oppdrettere? trenger ikke å ha kull akkuratt nå... men en eller annen gang.. jeg er interessert i alle fargene utenom hvit. liker best aprikos!

noen som kjenner til noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ta deg en tur på noen utstillinger og møte eiere og oppdrettere "live"? Da vil du sikkert ganske raskt i alle fall kjenne om "kjemien" stemmer dere imellom.

F.eks. på Hamar i November kommer nok de fleste.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Kan på det varmeste anbefale kennel Sol`s Amazing. De driver oppdrett av Storpuddel, og de er veldig opptatt av gjemytt og arbeidsegenskaper.

Oppdretteren er utrolig hyggelig, og hun følger opp alle valpene. Hun er alltid mulig å nå på telefon hvis man trenger råd eller hjelp.

Gratis Lp kurs følger med valpen. Du får selvsagt både treffe far og mor til valpene hvis du ønsker det. Og det er helt sikkert mulig å hillse på flere av kennelens avkom hvis du spør om det.

Oppdretter er forøvrig instrukør i Lydighet og Bruks.

Hjemmesiden: Storpuddel.no

Det er ikke mye på den nå, siden de mangler hjemmesideprogram for øyeblikket. Men det er bare å ringe :)

Jeg syns det er kjempelurt å planlegge så tidlig som du gjør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...