Wicked Sister Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2006 Vi har fått ny Layout, er veldig fornøyd Det er Helene som har laget den ! Vil gjerne vite hva dere synes om hjemmesiden: Negativt og Positivt! Skriv en melding i gjesteboka, også vil vi gjerne bytte linker http://www.flatkiss.com Pernille og Maja
lunapatruna Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2006 Kjempefin side! Vi vil gjerne linke
Carina Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 17. Oktober 2006 Kjempefin side! Var og kikket på den tidligere, og satte opp en link.
Wicked Sister Skrevet 17. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Oktober 2006 Så bra Linker tilbake til dere også!
Carina Skrevet 19. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2006 Så bra Linker tilbake til dere også! Kult! Glemte forresten å si at da jeg var inne på siden din kom det opp en sånn passordboksedings. Den var litt irriterende da.
olavxxx Skrevet 19. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 19. Oktober 2006 ser ut som noen av bildene dine ligger i en mappe som er beskyttet via htaccess. Muligens du har glemt å publisere de / flytte de ut i en pub mappe
Wicked Sister Skrevet 20. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Oktober 2006 Ja, den passordboksen er veldig irriterende, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den Noen som har noen tips om hva jeg kan gjøre, jeg vet null om data, gjør bare det jeg får beskjed om jeg
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar