Denise Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2006 Skal prøve å bli med. Gir nærmere beskjed Blir morsomst om flest mulig blir med da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 17. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2006 Går det ikke ann å ta det den helgen som kommer nå da? Helst litt sent på lørdag, skal kanskje ut å ri på formiddagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane_ Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Går det ikke ann å ta det den helgen som kommer nå da? Helst litt sent på lørdag, skal kanskje ut å ri på formiddagen Kan jo ta det da også.. Jeg kan ikke da, men det går jo ann for de som har mulighet å møte opp begge lørdagene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NCMI Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Hva med lørdag 28.10.. Møtes på Skullerudstua.. Er noen med på den? Da kan ikke jeg desverre (eneste lørdag jeg og mannen har fri samtidig mellom august & januar! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Just me!! Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Da kan ikke jeg desverre (eneste lørdag jeg og mannen har fri samtidig mellom august & januar! ) Blir du og de andre som har muligheten på nå førstkommende lørdag med på å ta et treff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 18. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2006 Jeg kan ikke førstkommende helg i hvert fall Kanskje jeg blir med en annen helg i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiraTikken Skrevet 22. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2006 hei har noen vært på lilloseter det er kjempe fint t- banen går til ammerud det går to stier en for gåene og sylister og en herlig skogsløype som er for andre eks hund vi har gått der og hundene kan løpe løse hele veien det er herlig på enden ligger lilloseter som har egen hytte for hunde eiere + alle hundene får gratis vaffel og sinkebit eierne er kjempe hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turnip Skrevet 23. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2006 Jeg var der med Mike på lørdagen og gikk opp til kafeen, er en kjempetur!! Men veldig mye oppoverbakker, og mange folk i helgene! Silje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 27. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 27. Oktober 2006 Blir det treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar