Gå til innhold
Hundesonen.no

Trondhjemmere: Eukanuba


Ingvild

Recommended Posts

Hvilke dyrebutikker her i Trondheim selger Eukanuba? Skal gå over til det siden Tinka fungerte veldig bra på det da hun hadde en liten sekk med det i forbindelse med operasjonen hun hadde i august. Men jeg vil helst ikke kjøpe hos veterinæren, for det aner meg at de overpriser litt. Hund som hobby på Solsiden selger det, veit jeg (men det er litt upraktisk siden vi aldri kjører til byen og jeg ikke orker å drasse med meg en femtenkilossekk på bussen hjem fra skolen). Flere steder? Selger de det på Dyrenes Verden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hund som Hobby", som har butikker på Solsiden og på Heimdal, selger det i alle fall. "Dyrenes verden" har det ikke - har heller aldri sett det på XXL (har bare sett ProPlan der)

I tillegg er det jo mange veterinærer som fører det, og her i byen er det såvidt jeg kan se ingen prisforskjell. Jeg har rabattkort (hver 10. sekk gratis) både i butikken og hos veterinæren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha Eukanuba så må du nok på en av Hund Som Hobby sine butikker, eller på en av Tropehagen sine butikker. Dyrenes Verden har ikke Eukanuba, og har heller aldri hatt det. XXL er jeg ganske sikker på at selger kun Pro Plan (og muligens Hills).

Jeg tror ikke det skal være noen prisforskjell mellom veterinær og butikk, for jeg mener å huske at fôret leveres med (forsåvidt veiledende, men dog..) prisliste fra leverandør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, syns å huske at de hadde det på XXL, men det er vel feil. De har Pro Plan og Hills der i alle fall.

Har de aldri hatt det på Dyrenes Verden heller? Jaja.

Det kostet 519 for en sekk på Hund som hobby på Solsiden. Om det koster det samme på veterinæren vår så kjøper vi vel der i stedet. Har ikke sett på prisene der, men jeg hadde ikke blitt forundret om de overpriset litt (de er ikke de billigste i byen, og vi har to andre klinikker som ikke ligger så mye lengre unna, men det blir aldri til at vi bytter).

Takk for hjelp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hvilke dyrebutikker her i Trondheim selger Eukanuba? Skal gå over til det siden Tinka fungerte veldig bra på det da hun hadde en liten sekk med det i forbindelse med operasjonen hun hadde i august. Men jeg vil helst ikke kjøpe hos veterinæren, for det aner meg at de overpriser litt. Hund som hobby på Solsiden selger det, veit jeg (men det er litt upraktisk siden vi aldri kjører til byen og jeg ikke orker å drasse med meg en femtenkilossekk på bussen hjem fra skolen). Flere steder? Selger de det på Dyrenes Verden?

Du har ikke vurdert å prøve Brit foret da? Jeg og mange andre har prøvd dette nå og de fleste har bare gode erfaringer med dette foret. Det finnes mange utgaver av dette og prismessig kommer dette veldig godt ut sammenlignet med for som dyrbutikker og sportsforretninger selger. På hjemmesiden deres www.forimport.no ser det faktisk ut som det blir mulig å få levert foret på døra til de som bor i Trondheim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...