Gå til innhold
Hundesonen.no

Trenger råd om hår!

Guest Jonna

Recommended Posts

Skrevet

Kjempefint! Du er en av de få som jeg har sett som kler kort hår! :)

Frisørlæreren min sa følgende: "få kler langt, mens de fleste kler kort".

Jeg vet ikke om dette stemmer, men mange kler nok kort, så lenge det blir "rette" klippen. Og langt hår er blitt så vanlig, og er egentlig litt kjedelig. Og man legger egentlig ikke merke til sånt. Hvertfall er det sånn jeg ser det.

Skrevet

hmm kanskje det er noe i det, for som du sier så finnes det så mange varianter av kort hår, men veldig få varianter av langt...Jeg hadde nok kledd en oppklippet kort frisyre med litt lang i nakken siden jeg har veldig rundt ansikt...Så når håret mitt er såpass tynt så er det ikke så veldig fint med langt hår...Men jeg tør ikke klippe det kort *rødme*

Så jeg går heller til frisøren og ber dem om å forme det for meg :)

Skrevet

hmm kanskje det er noe i det, for som du sier så finnes det så mange varianter av kort hår, men veldig få varianter av langt...Jeg hadde nok kledd en oppklippet kort frisyre med litt lang i nakken siden jeg har veldig rundt ansikt...Så når håret mitt er såpass tynt så er det ikke så veldig fint med langt hår...Men jeg tør ikke klippe det kort *rødme*

Så jeg går heller til frisøren og ber dem om å forme det for meg :D

Det hadde du jo sikkert passet kjempegodt til! Ser det for meg. Hadde blitt kjempestilig! :D

Ellers synes jeg at du ble kjempefin på håret Jeanette! Du ble flere år yngre synes jeg, og du kledde det veldig. :)

Skrevet

Litt skuffet over at det ikke ble blått og krøllete da, men ellers så ble du jo stilig. :)

Jeg gikk inn til riktig frisør vet du :D

Skrevet

Kort hår er digg! Kjenner det var deilig alt!

Takk takk :)

Skal prøve å fikse dem stripene du bestilte :D

:D Da gleder jeg meg til enda en mms når det er gjort! B)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Helt enig! Savner mer aktivitet, ironisk nok, siden jeg ikke har vært aktiv her på snart 20 år. Hadde vært moro å hørt hvordan det gik nå med alle «gamle». For min del handler det nok litt om at småbarnsliv og jobb har tatt mye tid, og det at jeg har vært hundeløs i en del år. Å når jeg skriver n innser jeg også at det handler om at jeg ikke sitter å surfer på pcen lenger, forum fra mobil er ikke helt det samme. 
    • Hadde vært gøy med litt mer aktivitet her inne ja. Føler jeg ser det der ute i den virkelige verden også, er synkende aktivitet på mange arenaer. Her går det fremdeles i hund og konkurranser, mest RL.
    • Veldig synd egentlig at det er blitt sånn. For det var himla gildt her en stund.  Lurer også på hvordan det går med de eldre brukerene, og lurer på om de holder på med hund fortsatt. 
    • Det er et helt greit alternativ for hunder som ikke tåler kylling. Man må nesten prøve det på egen hund for å se om det funker. Jeg har prøvd det bare for gøy, hverken eller synes min hund
    • Tror en vanlig golden hadde passet dere ypperlig, bare vær nøye med linjene. En flat coated hadde også fungert bra.  Jeg har jaktgolden, og har hatt , og kjenner flere. Jeg tror ikke det vil passe for dere, de trenger mer arbeid. En god golden er vel så bra. Dere kan vurdere labrador, de har ofte mer futt i ræva:) Men vær obs på linjer med alt for tunge hunder, og noen hannhunder kan være skikkelig hannhunder med mye hormoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...