TineSimbaNana Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2006 Noen som har lyst til å bli med å trene litt en dag? .. Kanskje i byen? På torget.. Det er kjempe flott trening.. jeg trener det minst en gang i uken og det er kjempe bra å trene med så mye forstyrrelser.. Noen som blir med??
Mud Skrevet 8. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2006 kanskje senere..når vi har kommet litt lengre i treningen..Var å trente på bikkjestykket i dag (loppemarked OG fotballkamp) og det er nok litt igjenn før vi kan prøve oss på torget
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 kanskje senere..når vi har kommet litt lengre i treningen..Var å trente på bikkjestykket i dag (loppemarked OG fotballkamp) og det er nok litt igjenn før vi kan prøve oss på torget Oki Hvor gammel er hunden din?? lurer Dere kan jo bli med for sosialisering da
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Noen andre som vil??
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Jeg vil! Så bra Da må vi trene altså og sosialisere...
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Vi er med Så bra.. vi er jo allerede tre
Karine Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Jeg er også med, men har det litt travelt for tida Men hvis det blir en av de dagene jeg kan, så kommer jeg
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Så bra.. her er også ting litt travelt nå så kan nok ikke før neste uke...
Marianne&Java Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Så bra Da må vi trene altså og sosialisere... trene jah! ikke være for trøtte til å orke!
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 trene jah! ikke være for trøtte til å orke! Da må vi liksom sove før vi skal møtes ikke noe vits å være overtrøtt
Marianne&Java Skrevet 9. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Da må vi liksom sove før vi skal møtes ikke noe vits å være overtrøtt Haha! nei det orker jeg ikke en gang til! Var temmelig slitsomt å kjøre hjem jah!
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Haha! nei det orker jeg ikke en gang til! Var temmelig slitsomt å kjøre hjem jah! Niks... hehe..
TineSimbaNana Skrevet 9. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 9. Oktober 2006 Jeg vil jo også være med da Wee.. der så cathrine å tråden kjempe bra
Tine og Kip Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 jeg vil å være med! men kan ikke denna uka.. kunne vi ikke kanskje tatt det på en dag i helga elr noe? enklere for meg å få det til da hvertfall..
Heidihj Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 Jeg kan ikke denne uka eller til helga. Antagelig kan jeg ikke neste uke heller, men neste helg tror jeg ikke jeg skal noe
TineSimbaNana Skrevet 10. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 til helga skal jeg også på instruktør kurset og da kan verken jeg eller cathrine.. og tydeligvis ikke heidi heller.. i mnd oktober kan jeg ingen helger!
meg123 Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 Jeg vil å Men ikke til helga for da er det instruktørkurs men ellers kan jeg mesteparten av neste uke trur jeg
meg123 Skrevet 10. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 10. Oktober 2006 Jeg vil å Men ikke til helga for da er det instruktørkurs men ellers kan jeg mesteparten av neste uke trur jeg
TineSimbaNana Skrevet 13. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 En del som kan da gitt Jeg og Cathrine snakket litt om nå til onsdagen vi.. Onsdag 18.oktober.. Vi tenkte ihvertfall å ta turen til drammen å trene litt da rundt kl. 17-18 tiden.. noen fler som kan?? Skriver opp en liste på hvem som kommer da Tine Therese med Nana (border collie)
goJJo Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 En del som kan da gitt Jeg og Cathrine snakket litt om nå til onsdagen vi.. Onsdag 18.oktober.. Vi tenkte ihvertfall å ta turen til drammen å trene litt da rundt kl. 17-18 tiden.. noen fler som kan?? Skriver opp en liste på hvem som kommer da Tine Therese med Nana (border collie) Cathrine med Mira (Bichon Frisé)
Tine og Kip Skrevet 13. Oktober 2006 Rapporter Skrevet 13. Oktober 2006 da kan jeg ikke har prøve på torsdag som jeg må øve på <_<
TineSimbaNana Skrevet 14. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 14. Oktober 2006 da kan jeg ikke har prøve på torsdag som jeg må øve på <_< ok men du må sikkert uansett gå en tur med han Og da kan du bare dra til drammen å være litt lenger enn turen ville blitt så fikk han både litt tur, sosialisering og trening EDIT: og da er det stille og rolig til du skal øve til prøve
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar