Guest Vicky Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Her er noen bilder for dere som vil se: Her er min venninne i midten med første plass Hun og Cockeren Balder gjorde det stort på stevnet. Det var deres første debut og de hadde null feil!! Her er Vicky`s nye aussie kamerat Flappy! Han eies av Siri Prestvik. Er han ikke flott!!! (bildet er ikke tatt på stevnet da...) meg da.... disse har dere sett... Meg og dommern:
Cavalier&Collie Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Så pen han Flappy var, da - men seff ikke så nydelig som Vicky
Kristina Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 fine bilder. bor du og siri langt fra hverandre?
Guest Vicky Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 bor desverre et stykke fra hverandre.. men Siri besøker ofte noen hun kjenner i nærheten av meg da...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar