Gå til innhold
Hundesonen.no

Billige tøybur


Recommended Posts

Noen som vet om noen butikker som har billige tøybur, evt nettbutikker som har kjent for å ikke bruke flere mnd å å levere? Eller kanskje noen som skal selge?

Jeg må ha str som passer en bc (han er 57cm høy ca).

(ikke det på plantasjen, syns det virka litt lite, dessuten likte jeg ikke at det var sånn netting mesteparten av buret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos hadde iallefall bur, men finner det ikke nå. Sjekk i katalogen.

Edit: Ser ut som om de er utsolgt, det er på side 528 i katalogen, men er ikke tilgjengelig står det :D

Edit2: Tror det på plantasjen bør passe, og du kan jo sy et trekk til å henge over, med lommer til hundeutstyr osv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos hadde iallefall bur, men finner det ikke nå. Sjekk i katalogen.

Edit: Ser ut som om de er utsolgt, det er på side 528 i katalogen, men er ikke tilgjengelig står det :P

Edit2: Tror det på plantasjen bør passe, og du kan jo sy et trekk til å henge over, med lommer til hundeutstyr osv :P

Mamma hadde tenkt å bestille derifra for en mnd siden, og de var utsolgt. :P

Og syns det på plantasjen kan blir litt for lite til Rex.

Om det ikke haster veldig, ville jeg ventet til Hundelivsmessa 11-12 november. I hvert fall i fjor var det massevis av stander som hadde tilbud på tøybur. I alle varianter...

Jeg skulle hatt det til NKK Hamar, om det blit til at jeg tar med hund. Og det er vel helga etter om jeg ikke husker helt feil. Så det kan jo gå. Men pleier det å være veldig mye avslag? jeg betaler ikke over 1000 kr for et tøy bur :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt det til NKK Hamar, om det blit til at jeg tar med hund. Og det er vel helga etter om jeg ikke husker helt feil. Så det kan jo gå. Men pleier det å være veldig mye avslag? jeg betaler ikke over 1000 kr for et tøy bur :P

Aner ikke prisen, men det er godt utvalg og mange forhandlere i hvert fall, så jeg tror du skal slite med å finne det billigere på nettet. Da må det i såfall gå utover kvaliteten vil jeg tro...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei veninne av meg med Aussi kjøpte et kjempe fint et til 500:)

Det har de her nede faktisk til 499 også...

tror de hat det bilig på Dyrehuset

Edit: gikk in å sjekke på linke... de har tilbud på det nå :P

Der jeg har tenkt på å bestille fra, men det blir så mistenksomt at man må betale før man får det tilsendt. Men vet ikke jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos har ikke tøybur mer. Se på en velutstyrt Rema, eller hvis du har Nøsen i nærheten av deg. Begge selger til 500 kr, og i grei størrelse. Europris kommer til å få etterhvert, etter hint fra meg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei veninne av meg med Aussi kjøpte et kjempe fint et til 500:)

Det har de her nede faktisk til 499 også...

tror de hat det bilig på Dyrehuset

Edit: gikk in å sjekke på linke... de har tilbud på det nå :P

oi, de var billige også! Tror dere str. M vil passe for en toller-hann? Eller trenger jeg L? Tror jeg må slå til på dette, altså. Eneste tøyburene jeg har sett har kostet oppimot tusenlappen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der jeg har tenkt på å bestille fra, men det blir så mistenksomt at man må betale før man får det tilsendt. Men vet ikke jeg :P

De holder til ikke langt herifra, men har snakka med folk om har bestilt derifra og tror det har gått bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellos har ikke tøybur mer. Se på en velutstyrt Rema, eller hvis du har Nøsen i nærheten av deg. Begge selger til 500 kr, og i grei størrelse. Europris kommer til å få etterhvert, etter hint fra meg.. :P

Skal jeg huske på :P er ikke helt sikker om jeg vil bestille fra et sted som krever at man MÅ betale før varen blir sendt. Virker litt rart.

Så tror jeg bare skal holde øynene oppe, og finnr jeg ikke så blir det nok til at jeg følger rådet ditt molly :P

(det blir jo vel i siste lita, men regner med at jeg skal finne noe der)

Takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Guest Gråtass

Så at det var en "gammel" tråd, men tenkte at den fortsatt kanskje var aktuell. Her hvor vi bor er det en butikkjede som heter Ting & Tang, de har alt inkl stoffbur til under 500 kr. Mener jeg betalte 429,- i høst. Jeg husker ikke helt, finner ikke kvitteringen, men det var under 500-lappen ihvertfall. Det er et helt ok stoffbur, mørk blå, med puse-stoff i bunnen, følger med bæreveske. Passer til schäfer (tispe). Send meg en PM hvis jeg skal hjelpe deg med å skaffe et :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...