Toller Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Er det noen på sonen soms er på Tufte? Syns serien er veldig morsom. Hyggelig å se på! Likte bedre forrige sesong da Petter William og Vebjørn var med jeg da men ' Thor Joachim er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Christine Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Jeg digger tufte Men synes det er litt teit at det ikke fins tufte for jenter, for der hadde jeg vært en god kandidat Snubler, bommer 1 meter fra målet som er der uten keeper, takler ned folk som bare det osv osv hihi.. Heia tufte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Heia BT. Hønefoss sin kjendis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Heia BT. Hønefoss sin kjendis Bjørn Tore? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odin Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Bjørn Tore? Hehe ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Ser ikke så ofte på det, men jeg liker programlederen jeg, da. Eller treneren er det kanskje. Han Torstvedt, altså... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigergutt Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Haha! Det er morsomt! Martin er best da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toller Skrevet 5. Oktober 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Liker Torstvedt jeg også Liker alle i tufte jeg De er skjønne på hver sine måter. Men favorittene er Tor Joachim, Petter William og Vebjørn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vipsen Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Ser ikke så ofte på det, men jeg liker programlederen jeg, da. Eller treneren er det kanskje. Han Torstvedt, altså... eller var det Neida, men han har et eller annet med måten han er på og håndterer folk og får dem til å ikke gi opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 er ikke sånn at jeg MÅÅ ha det med meg, men ser gjerne på det Liker trenern som programleder. (har lekt med datra hans faktisk *skryte skryte* hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 eller var det Neida, men han har et eller annet med måten han er på og håndterer folk og får dem til å ikke gi opp? Han er dritkjekk! Men altfor gammel for de fleste av dere! Må nok ta han selv, ja. er ikke sånn at jeg MÅÅ ha det med meg, men ser gjerne på det Liker trenern som programleder. (har lekt med datra hans faktisk *skryte skryte* hehe) Hu på MTV? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Han er dritkjekk! Men altfor gammel for de fleste av dere! Må nok ta han selv, ja. Hu på MTV? Ja ho på MTV. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minadachs Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Det var gøy forrige gang, men nå er det utrolig kjedelig, i ogmed at ikke alle fra forrige sesong er med, som vedbjørn (som faktisk var litt pen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karris Skrevet 5. Oktober 2006 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2006 Han er dritkjekk! Men altfor gammel for de fleste av dere! Må nok ta han selv, ja. Bare ta han! Jeg har nesten ikke sett på Heia Tufte og husket ikke hvordan trenern så ut. Tenkte at jeg fikk google han. Forventet den godbiten vettu, men ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar