Gå til innhold
Hundesonen.no

Å ha hestepasser


Djervekvinnen

Ville du ha hatt en hestepasser for hesten din?  

12 stemmer

  1. 1.

    • Ja, ville gjerne hatt noen til å stelle og mosjonere hesten min noen dager i uka
      10
    • Nei, ville ha gjort alt selv
      2


Recommended Posts

Ja, jeg ville hatt det. Hadde det på den forrige hesten min. Gjerne en som er villig til å være med på stevner også ;)

Nå er jeg 16 år, og skole blir stadig viktigere, da er det greit med noen par dager fri. Jeg hadde så klart vært meget nøye på valg av fôrrytter da. Passet på at rytteren var ansvarsfull, hadde kjemi med hesten osv osv.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kunne tenkt med en fast person som kunne ha kommet faste dager i uken og stelle hesten. (hvis jeg har hatt hest) Godt å kunne ha noen til å trene hesten iblandt, slik at du slipper å ha dårlig samvittighet for at du kanskje ikke har ridd hesten på en uke eller noe sånnt. Men ja det måtte vært en person jeg stolte på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvis jeg hadde hest så ville jeg nok hatt det ja.

Men som dere sier de burde være noen som du kunne stole på og først la dem bare være av og til med hesten og bli kjent med den, og dere kan bli kjent med personen, hvordan hun gjør ting og sånt.

Det er nå ihvertfall det jeg har gjort nå før jeg har blitt forrytter.

Jeg har fått lov å stelle hesten, tatt henne med på leie tur.Møkket hos henne, ikke så viktig det da.

Vært alene med henne.

Stått ca tre kvarter i dag og klappet henne mens hun som eier henne barberte hun, jeg holdt henne liksom rolig å sånt :P Nå på søndag skal jeg ri henne da, mens hun som eier henne skal se på, altså prøve ri henne, eller skal jeg si prøve "ha" henne siden jeg skal liksom gjøre alt som jeg skal gjøre når jeg skal ha henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...