Gå til innhold
Hundesonen.no

Jan Werner er død!

Minadachs

Recommended Posts

Skrevet

Er så trist!! Får skikkelig julestemning når jeg hører stemmen hans for mamma hører alltid på en plate av ham når det er jul...R.I.P

Skrevet

selvmord?

De har vel ikke sagt det, men er vel det første som slo de fleste tror jeg. Sto vel om personlig tragedie.

RIP Jan Werner.

(trodde det nesten var en spøk når jeg så det først). Men 30 år gammel da

Skrevet

De har vel ikke sagt det, men er vel det første som slo de fleste tror jeg. Sto vel om personlig tragedie.

Personlig tragedie er det samme som selvmord... Fryktelig triste greier, det er det hver gang et ungt menneske dør...

Skrevet

Leste det i butikken i går... Utrolig trist ja... Men han har visst gått ut med at han led av depresjoner før. En venn fortalte at han hadde sagt like før at han hadde det bra, og hadde ikke følt seg så bra på lenge, men det er visst ofte skuespill i forbindelse med sånt.

Mine tanker går til hans nærmeste.

Skrevet

Personlig tragedie er det samme som selvmord... Fryktelig triste greier, det er det hver gang et ungt menneske dør...

De har ikke skrevet noe om personlig tragedie noe sted? Alt som står i vg & dagbladet er at han er funnet død og at han har slitt mye med sykdom det siste året (kollapset under en konsert osv.).

Skrevet

De har ikke skrevet noe om personlig tragedie noe sted? Alt som står i vg & dagbladet er at han er funnet død og at han har slitt mye med sykdom det siste året (kollapset under en konsert osv.).

Link

Politiet sier det dreier seg om en personlig tragedie

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...