Jump to content
Hundesonen.no

Regnvejr - uf!

Tina

Recommended Posts

Må bare lige spørge... er jeg den eneste der ejer en hund der virkelig hader regnvejr? Ser så sjovt ud når vi går ud i regnvejr og Enya nyder det så meget og plasker rundt i alle vandpytter og Mille går rundt og ser meget utilfreds ud. Hi hi. :D

Nåh hvor sødt! Mille piver hvis jeg beder hende om at dække i regnvejr... hun gør det men hun piver hjerteskærende. Så ja al træning med hende skal også foregå i godt vejr eller indendørs. En magelig hund jeg har. :D

Hvis jeg slipper Pito utenfør døren så hun kan tisse og det regner så skuler hun stygt på meg akkurat som hun sier "du skal få angre på dette" hehehe :D Og hvis vi er ute å går i plask regn så er hun kjempeivrig i begynnelsen men går saktere og saktere etterhver som pelsen fylles med vann og blir tyngra stakkar...Så til slutt må jeg nesten dra henne av gårde... :D

Romeo har ingenting i mot regn. Han ser på regn som sol :D Vi kan trene alle lydighets øvelsene og :D Det eneste er at je må be'n legga seg to ganger første gang je ber'n gjøra det :( Men etter det går alt som en drøm :x

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...