Gå til innhold
Hundesonen.no

Skjev labb.


Tiv

Recommended Posts

Da jeg hentet valpen så jeg at den ene framlabben var litt skjev fra håndleddet og ned. Ikke så mye, men nok til at jeg la merke til det. Har fulgt litt med den siste uka, og den er fremdeles skjev. Den andre labben var rett, men nå begynner han å bli 'franskstilt' og tåer ut begge labbene. Det er jo helt normalt.

Den første labben er iallefall skjev på en litt annen måte, og jeg føler meg litt usikker på om jeg skal bekymre meg eller ei?

Han skal være en brukshund, dvs trekke, kløve, trene med lett bildekk sommerstid, kanskje konkurrere etterhvert. Beina må være i orden, og jeg er redd for at labben skal skape problemer etterhvert. Samtidig vil jeg ikke være hysterisk allerede nå, han er jo bare 2 mnd.

Burde jeg ta ham til dyrlegen, eller skal jeg avvente? Valper er vel skakke både her og der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal til vet.om et par uker, og da tar jeg ham med. Da har vi ennå en liten stund å studere det på. Han er så god ellers, og jeg håper virkelig at alt er i orden! Vi har iallefall begynt å trene på stå og sitt, noe han tok ganske fort. Neste er høyre og venstre, ting som er greie å øve på når man driver båndtrening :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...