Gå til innhold
Hundesonen.no

Grøss & gru!


millis

Recommended Posts

Syns det er forferdelig ekkelt med diverse bobler ;)

F.eks. skinke i boks. Når man åpner skinken ligger det gelè rundt, og i den gelèn er det små bobler. Får grøssninger bare av å tenke på det!! Vet det er sært, men syns det er så ekkelt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å plukke opp kald hundebæsj med pose. verste jeg vet.

Jah! Hva er det med det egentlig? Har tenkt over akkurat det selv, hvor ekkelt det er! Merkelig, det er jo bare blitt kaldt liksom ;)

Men i tillegg, det ekleste jeg vet er når pelsen har fått tak i en av kattene sin bæsj og driver sånn irriterende "leke kaste bæsj opp i luften" leken sin. Hvorpå han gjerne har da kommet seg inn i min seng.. Og i tillegg til "leke kaste bæsj opp i luften" leken, så legger han gjerne til "rulle seg rundt oppi bæsjen jeg nettopp kastet i luften" leken.. slik at jeg må kaste/brenne/vaske sengetøy pluss alt det evt. rene (tidligere altså) klærne som lå der...

ugg.... et under at han ikke er omplassert ;)

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah! Hva er det med det egentlig? Har tenkt over akkurat det selv, hvor ekkelt det er! Merkelig, det er jo bare blitt kaldt liksom ;)

Men i tillegg, det ekleste jeg vet er når pelsen har fått tak i en av kattene sin bæsj og driver sånn irriterende "leke kaste bæsj opp i luften" leken sin. Hvorpå han gjerne har da kommet seg inn i min seng.. Og i tillegg til "leke kaste bæsj opp i luften" leken, så legger han gjerne til "rulle seg rundt oppi bæsjen jeg nettopp kastet i luften" leken.. slik at jeg må kaste/brenne/vaske sengetøy pluss alt det evt. rene (tidligere altså) klærne som lå der...

ugg.... et under at han ikke er omplassert ;)

;)

Barrikader kattedoen!

Det ble jeg pent nødt til, den ble raidet hver gang man gikk ut av huset. Sett opp et stengsel av noe slag, og sørg for at katten har en "klatrerute" ved siden av, både på innsiden og utsiden, så kommer den seg inn, men ikke hunden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barrikader kattedoen!

Det ble jeg pent nødt til, den ble raidet hver gang man gikk ut av huset. Sett opp et stengsel av noe slag, og sørg for at katten har en "klatrerute" ved siden av, både på innsiden og utsiden, så kommer den seg inn, men ikke hunden.

*kremt* Vel, har egentlig gjort det ;)

Kattedoen står på innsiden av en skyvedør som er "hengslet" med en sånn eh.. "utedolås"? Du vet, en sånn liten pinne som går ned i en ring? (verdens dårligste forklaring...). Men Sofus har egentlig nå utviklet en teknikk for å åpne saken, så ja, jeg må nok gå i meg selv for å finne på en ny måte å "barrikadere" doen på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett kattedoen på en hylle e.l. utenfor hundesnutens rekkevidde ;) Det funker her, ikke mere hund-leker-med-kattebæsj ;)

Må si meg enig med trådstarter, å grave hår og dritt ut av sluk er urk! Spesiellt å grave hår og dritt ut av et pottetett dusj-sluk i en leilighet du nettopp har flyttet inn i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt hysterisk på sånne ting.. Hmm.. At det lukter vondt, av en eller annen grunn, uryddig kjøleskap med gamle råtne ting bakerst, fluer, kyllingfilèt, i rå tilstand, spy, hår i sluk, matrester i kjøkkenvasken, biler som er skitne inni, trange busser, dårlig ånde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg må være i absolutt mindretall, for jeg kommer ikke på noe i farta som virkelig får meg ut av balanse. Jeg tenker så det knaker, men... jo'a, hår og dritt som har samlet seg under sluk-rista i dusjen er faktisk ganske kvalmt. Og jeg vegrer meg mot å tørke hendene på håndklærne til en venninne av meg, for jeg vet at hun tørker seg rundt munnen med dem når hun pusser tennene. Håndklærne har faktisk blekede flekker etter tannkremen. Æsj!

Spyttklyser på bakken er også ganske kvalme, når jeg nå husket på det. Og våte sigarettstumper! ÆÆÆÆÆÆ!

En kamerat av meg fant engang et brukt plaster i maten sin på en velrenommert indisk restaurant. Gigamotbydelig! Men jeg spiste likevel opp min egen mat (som var en helt annen rett enn hans, heldigvis). Egentlig er jeg jublende glad for at jeg ikke vet hva som skjer på diverse restaurantkjøkken osv. Hadde jeg visst det hadde jeg neppe noensinne ville spise noe som var tilberedt av andre enn meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en "dille" som ikke er særlig mandig - kakkerlakker!

Er ikke redd dem, men blir skikkelig kvalm bare jeg ser en. Klarer ikke å spise noe på lenge om jeg har måttet feks plukke opp en og kaste. Var på en uterestaurant, og så sprang det en stor kakkerlakk under bordet - og da var måltidet over for min del - var bare såvidt begynt å spise, men det var bare å betale og stikke. Får bare lyst å spy. Jaja - har ihvertfall blitt litt bedre, for i sommer på sydentur fikset jeg de litt bedre. Vet ikke hvorfor jeg har en ting med akkurat sånne - for har ingenting i mot andre kryp - edderkopper og biller og slikt kan jeg sitte med i hånden, la dem krype over meg og sånt - er mer nysgjerrig på sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri taklet sener! Spesiellt de på foten (bak kneet!?). Får nesten brekninger, og vondt i tennene og fingrene. Klarer ikke å holde barn på sånn brude-bæring måte. De har så tynne bein, så da skjenner jeg senene borrer seg i nevene på meg.

Eller se folk løpe i shorts. uæææhh!!

Å jeg hater å gå på offentlige do, eller se ting i doen etter andre folk som ikke trekker ned :)

hmm...myglet mat. Er forferdelig å skjere seg skiver, for så å se etterpå at det er grønne duster på brødet.

Spyfluer er fæle! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ekkleste må være legger. Jeg får helt noia om folk tar på leggene mine, dra blir jeg kvalmog får sånn oppkast følelse.. Æsj, jeg tenker på den ekle brusk kulen som svømmer rundt helt løs i leggen, og b are beveger seg om du er nær den, *Kast opp* æsj, blir kvalm bare av tanken... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...