Benedicte Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Hei! Jeg holder på å "pusse" opp labbis.tk til noe myyye større. Men nå er jeg gått tom for idèer for nye sider! Er det noen som har forslag om hvilke flere sider jeg kan lage på den? Har forresten lagt ut et morsomt quiz på hjemmesiden min under "diverse". Hihi, prøv da vel Har tittet på mange her på sonen sine hjemmesider, og må si jeg har funnet på mye jeg kan lage side om
Cavalier&Collie Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Jeg fikk bare 50 poeng :oops: Noe var litt vanskelig for meg :oops: Men fin side - synd med Balder - han var nydelig
LiLi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 hehe, jeg fikk bare 40 Men flott side! GB signert..
Cavalier&Collie Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 hehe, jeg fikk bare 40 Men flott side! GB signert.. Jeg fikk i *host* hvert fall ikke minst *hiost*
LouDan Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Hvor itte lage en quiz bare om deg og Cita Da hadde je klart så mye mer!
tussi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 fikk også 40... noen av spørsmålene var litt vanskelige da... Kjempefin side forresten.. lag gjerne flere tester...
Benedicte Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Cavalita: Hehe, hele quizet var jo egentlig om hunder generelt. Du fikk jo hele 90 poeng, og kun feil på hvilken hunderase jeg IKKE hadde stilt ut før, men det spørsmålet var jo litt dumt av meg å ta med :roll: Hehe... Hehe, skal lage maaaange flere quiz, for dette var moro! Jeg får jo vite hva poengdummene deres var og hva dere fikk feil på.. MOHAHAHAHAHA!! Lag om hund dere også da!!
Jeampi Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Jeg fikk 50 :oops: *tralalala* *glorie på hodet*
LouDan Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Har lagd en på min www.freewebs.com/salamio2me/romeo.htm nederst på sida skal'n ligge
LouDan Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Fikk 100 poeng på Julie sin Da fikk du mer på min enn je fikk på din (litt skuffa etter 40p på din )
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar