Jeampi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Heisann! Hvem er det her som skal til Nesbyen 6-7 august? Og hva skal dere stille? Jeg skal stille Cavalier King Charles Spaniel
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Så stilig - hvilken farge? Jeg skal ikke dit, da det er maaaaaaange timers kjøring
Baby Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Heisann! Hvem er det her som skal til Nesbyen 6-7 august? Og hva skal dere stille? Jeg skal stille Cavalier King Charles Spaniel Jeg skal dit. 5-7 August da for jeg skal stille valp på fredagen også. Og jeg stiller også Cavalier.
Baby Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Så stilig - hvilken farge? Jeg skal ikke dit, da det er maaaaaaange timers kjøring Jeg må kjøre i maaaange timer jeg også.. 10-12 timer eller noe sånt... :roll:
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Jeg må kjøre i maaaange timer jeg også.. 10-12 timer eller noe sånt... :roll: At du gidder, sier jeg :-o
Baby Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 At du gidder, sier jeg :-o Hva gjør man ikke for en utstilling.
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Hvor er det egentlig? Sikkert laaangt fra meg... :S
Jeampi Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Så stilig - hvilken farge? Jeg skal ikke dit, da det er maaaaaaange timers kjøring Ruby eller B&T...Er ikke sikker enda Ja det er vel en 5-6 timer for oss Koselig syns jeg! Elsker å reise
Baby Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Hvor er det egentlig? Sikkert laaangt fra meg... :S Ja, det er langt fra deg... Er borte ved Hallingdal mener jeg.
Jeampi Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Jeg skal dit. 5-7 August da for jeg skal stille valp på fredagen også. Og jeg stiller også Cavalier. Kult! Hvilke klasse skal du stille i?
Jeampi Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Juli 2005 Ja, det er langt fra deg... Er borte ved Hallingdal mener jeg. Nesbyen er 20 min fra Gol.
Baby Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 Kult! Hvilke klasse skal du stille i? Valpeshow på fredag og unghundklassen, hannhund de andre dagene. Du da?
Jeampi Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 jeg skal stille Åpen klasse tispe lørdag OG Søndag mest sannsynligt.
Guest Vicky Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 husk å ikke la bikkjene stå i bilen i nesbyen! det er reine kokegryta... husker sist jeg var der : tre hunder døde iløped av en dag inni biler.....
Baby Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 husk å ikke la bikkjene stå i bilen i nesbyen! det er reine kokegryta... husker sist jeg var der : tre hunder døde iløped av en dag inni biler..... Huff, nei. Lar aldri hundene mine være i bilen alene. Og sånn som det er nå så hadde det nok ikke tatt lang tid før de hadde fått heteslag eller verre...
Guest Vicky Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 det er så sørgelig.... tenk hvordan disse hundene har måttet lide jeg lar ikke en gang hundene stå i bilen når vi drar med båt...
Jeampi Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 husk å ikke la bikkjene stå i bilen i nesbyen! det er reine kokegryta... husker sist jeg var der : tre hunder døde iløped av en dag inni biler..... I fjor døde det elleve bikkjer i Nesbyen. Har jeg iallefall hørt..Det var maaaange som ble ropt opp med bil nr pga varm hund i bilen. At folk kan klare å la hunden stå i bil i slik varme! Det var godt over 25 grader de dagene (tror det var oppe i 30 også)!!!! At folk kan være så hensynsløse!!!! SKAMME SEG!!
Guest Vicky Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Skrevet 6. Juli 2005 ja, enkelte er kjempe hensynsløse....... de bare putter bikkjene i billen mens de stiller de andre.... :evil: syke mennesker... skulle vært skutt!
Jeampi Skrevet 10. Juli 2005 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juli 2005 Det finnes TUSEN andre alternativer enn å sitte hunden i bilen! -De kan ha med seg nok folk til å passe på alle hundene -De MÅ ikke ha med seg så mange hunder at de ikke kan holde styr på alle -Skaffe seg et mega stort bur eller flere litt mindre. -De kan DRITE i å dra på akkurat den utstillingen hvis de ikke har anledning til å ta vare på hundene! Håper virkelig at de LIDER de som tok liv av bikkja si ved å sette den i bilen!!!!!
Guest Vicky Skrevet 10. Juli 2005 Rapporter Skrevet 10. Juli 2005 hunder skal ikke stå i bil i sola.... det er utrolig mange hunder som har dødd på parkerings plassene i nesbyen...
Silje Skrevet 10. Juli 2005 Rapporter Skrevet 10. Juli 2005 Grusomme sjebner til de stakkars små... Men det er jo faktisk ikke såå lenge siden det faktisk ble lov å ha med hunder som ikke skal utstilles inn på utstillingsområdet. Dette var noe NKK nektet i mange år, så folk som hadde flere hunder ble tvunget til å ha dem i biler o.l under utstillingene. Vet om ei tispe som nettop hadde fått valper (og som derfor selvfølgelig ikke skulle stilles) som døde sammen med tre av valpene sine... to av dem overlevde... stakar små.. (Det er jo egentlig ganske idiotisk å ha med nyfødte valper og mor på kjøretur uansett... menmen) Heldigvis har NKK snudd på flisa nå...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar