Gå til innhold
Hundesonen.no

Nesbyen


Jeampi

Recommended Posts

Heisann!

Hvem er det her som skal til Nesbyen 6-7 august?

Og hva skal dere stille?

Jeg skal stille Cavalier King Charles Spaniel

Jeg skal dit. :D

5-7 August da for jeg skal stille valp på fredagen også. :D

Og jeg stiller også Cavalier. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stilig - hvilken farge?

Jeg skal ikke dit, da det er maaaaaaange timers kjøring :D

Ruby eller B&T...Er ikke sikker enda :wink:

Ja det er vel en 5-6 timer for oss :D Koselig syns jeg! Elsker å reise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

husk å ikke la bikkjene stå i bilen i nesbyen! det er reine kokegryta... husker sist jeg var der : tre hunder døde iløped av en dag inni biler..... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å ikke la bikkjene stå i bilen i nesbyen! det er reine kokegryta... husker sist jeg var der : tre hunder døde iløped av en dag inni biler.....  :D

Huff, nei. Lar aldri hundene mine være i bilen alene. Og sånn som det er nå så hadde det nok ikke tatt lang tid før de hadde fått heteslag eller verre... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk å ikke la bikkjene stå i bilen i nesbyen! det er reine kokegryta... husker sist jeg var der : tre hunder døde iløped av en dag inni biler.....  :D

I fjor døde det elleve bikkjer i Nesbyen. :D Har jeg iallefall hørt..Det var maaaange som ble ropt opp med bil nr pga varm hund i bilen. At folk kan klare å la hunden stå i bil i slik varme! Det var godt over 25 grader de dagene (tror det var oppe i 30 også)!!!!

At folk kan være så hensynsløse!!!! SKAMME SEG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Vicky

ja, enkelte er kjempe hensynsløse....... de bare putter bikkjene i billen mens de stiller de andre.... :D :evil: syke mennesker... skulle vært skutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes TUSEN andre alternativer enn å sitte hunden i bilen!

-De kan ha med seg nok folk til å passe på alle hundene

-De MÅ ikke ha med seg så mange hunder at de ikke kan holde styr på alle

-Skaffe seg et mega stort bur eller flere litt mindre.

-De kan DRITE i å dra på akkurat den utstillingen hvis de ikke har anledning til å ta vare på hundene!

Håper virkelig at de LIDER de som tok liv av bikkja si ved å sette den i bilen!!!!! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grusomme sjebner til de stakkars små...

Men det er jo faktisk ikke såå lenge siden det faktisk ble lov å ha med hunder som ikke skal utstilles inn på utstillingsområdet.

Dette var noe NKK nektet i mange år, så folk som hadde flere hunder ble tvunget til å ha dem i biler o.l under utstillingene. Vet om ei tispe som nettop hadde fått valper (og som derfor selvfølgelig ikke skulle stilles) som døde sammen med tre av valpene sine... to av dem overlevde... stakar små.. (Det er jo egentlig ganske idiotisk å ha med nyfødte valper og mor på kjøretur uansett... menmen)

Heldigvis har NKK snudd på flisa nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...