WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Er ute etter nye liggeunderlag i burene til vovvene men slite no sinnsykt med størrelsen :? Skal være enten 43x88cm eller 43x80cm, har leita men finner ikke så mange som er avlange, noen som kan hjelpe? Bør være litt tykke, da vi har noen som passer men som er altfor tynne så må ha ekstra tepper i bunnen for at hundene ikke skal ligge vont... :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Kan du ikke bare bruke tepper? Det gjør jeg.. Eller håndklær. Eller sånne matter som du får kjøpt på utstilling, sånne ullignende saker. Vi vant en sånn på valpeshowet sist, og den er kjempegod Den kan du jo bare skjære til så den passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 fleece teppe er digg for hunden skum madrass under er himmelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Det som er dumt med bur er at de aller fleste er LITT for smale :? virker som om burfolkene bare tenker på høyden og lengden. Jeg skulle mene hunden også burde kunne strekke LITT på beina, ikke ligge med dem oppunder snuten. Bakbeina altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Det som er dumt med bur er at de aller fleste er LITT for smale :? virker som om burfolkene bare tenker på høyden og lengden. Jeg skulle mene hunden også burde kunne strekke LITT på beina, ikke ligge med dem oppunder snuten. Bakbeina altså Går bra her, men er vil litt annerledes for Mona Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 fleece teppe er digg for hunden skum madrass under er himmelen Tror jeg går for skum madrass, det var en god ide, bare å dele den i to og legge et laken over Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Hva med lammeskinn? Det bruker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Hva med lammeskinn? Det bruker jeg. Skinn???? Hud altså?? [-X Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Det finnes jo jukse skinnfell da! Det har vi på jobben! Like gode og myyye billigere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Det finnes jo jukse skinnfell da! Det har vi på jobben! Like gode og myyye billigere Ja, det er det jeg har da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Da er det jo greit Men tror jeg går for madrass jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Skrevet 6. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 Lurt å huske å ha laken over da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WheatenMali Skrevet 6. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2005 ja! Er vel ikke så lett å stappe en madrass i vaskemaskinen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar