Gå til innhold
Hundesonen.no

Maaike


MegaMarie

Recommended Posts

Her er da Maaike, en nederlansk sportsponni på ni år.

Hun skal jeg ha på for hver onsdag fra 11 oktober :) Hun er min hest hver onsdag :wub: Liker å si det jeg ;)

Jeg skal begynne å ri henne i dressur men etter litt skal jeg begynne å hoppe henne.

Skal kanskje hoppe 50 eller 60 med henne i klubbstevne som er før jul :)

;););) Jeg føler meg så lykkelig etter at jeg fikk vite at jeg kunne begynne på henne ;););)

Her den nydelig Maaike van de emi hoeve

image_65_1.jpg

image_65_2.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig ponni! :wub: Håper det går bra med dressuren da! :)

Vet du hhvor den kommer fra, eller om den er kjøpt i år? Ridesenteret jeg red på solgte en hest ved navn maaike for ikke så lenge siden, ligner veldig på den der..

Men visste ikke at 50cm var egen klasse på stevner..trudde det bare var 40, så 60 jeg..har vært borti 50 før, men da var det uoffesielle stevner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, mange som kjente henne! :)

Ja, jeg tror hun ble kjøpt i år ja.

Gleder meg til å ri henne, skal få prøve ri henne den 27 sept.

Da får vi se om alt dette er sant :) Spennede at du har ridd henne Milo.

Vil gjerne hære mer om henne :)

Dere får se på området rundt henne på bildene, tror de er blitt tatt der hun kom fra.

Begge dere kommer jo fra Trondheim, så da er det sikkert henne :D:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

HeHe.. :) rei henne bare en gang da.. Og denne gangen var jeg syk, så jeg rei ikke så veldig bra.. :D

Men hu er ei utrolig herlig hoppe :)

Gi hu ei klem fra meg da :)

Edit: Tror hu kom fra Nederland eller noe før hu kom til Trondheim. Bildet(nederste) er fra den første stallen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Nå har jeg hatt henne et par ganger.

Til og begynne med ble jeg ganske skeptisk på om jeg skulle forsette å ha henne.

Hun stakk og steilet på den 2 turen jeg red med henne.Da hoppet jeg av henne, siden jeg ikke kjente henne og slikt, og gikk på henne litt lengre borti veien. Men så gikk det bedre på tur etter hvert. :D Når jeg begynte å ri sammen med andre hester var hun virdunderlig :) Men riding i banen er ganske kjipt egentlig. Hun er veldig treig, men jeg er blitt vandt til det :D bruker ikke sporer på henne, selv om eieren gjør det.

Hun er sprang ponni og i og med at jeg rir dressur med henne og hun kan nesten ingen ting blir dette kjipt. Men jeg skal gi henne enda en sjanse til. Skal se ossen hun er når jeg rir for instruksjon, da er hun sikkert mye bedre :wub:

Jeg skal jo bli bedre til og ri, det er derfor jeg vil ha en hest på fòr og ikke sitte i rideskolen helt til jeg får hest... Men vis jeg ikke får instruktør kan jeg jo ikke lære mer, så vi får håpe det blir plass til meg hos instruktør snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Nå har jeg fått sparken fordi jeg bare kunne ha henne 1 gang i uken...

Hun skal få ny forrytter etter jul, hadde planer om å slutte selv egentlig, men jeg fikk sparken før jeg fikk valgt det selv ;)

Da får vi se om jeg finner en ny å begynne på, ellers så forsetter jeg i rideskolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...