Jump to content
Hundesonen.no

Sovebilder av kattene

millis

Recommended Posts

Posted

Katter sover jo overalt i alle slags stillinger, Hva med å legge ut morsomme og søte bilder av det?

Posted

kjempegod idê!! skal lete frem de herligste stillinger...hehe... :wub: legg ut av dine du også nå da! :) gleder meg til å se masse bilder av pusene dine! :)

Posted

ingen som tørr å legge ut bilder da???

skal legge ut noen herlige stillinger jeg :)

veslepus

dsc02317qe6.jpg

veslepus

veslepus69sh7.jpg

diesel og carmen:

dsc00900wi3.jpg

snoopy i rar vridning:

dsc01023rd8.jpg

hehe...de kattene...

dsc01029zh8.jpg

Posted

Da har jeg endelig fått knipsa noen sove "koser meg" bilder av kattene her ;)

Nicodemus og Zelda zzz...nork!

bilde85kb0.jpg

Nicodemus og Mao "ja, vi sover, var det noe eller?"

dsc01577ru1.jpg

dsc01576om9.jpg

Pheobi har lagt seg til å sove bak den bærbare pc`n

dsc01578al2.jpg

Sovna på fanget til far

dsc01595xc1.jpg

Posted

Litt mere bilder ;)

"Her sover vi"

f21cx4.jpg

Pheobe liker å sove i høystolen til guttungen

dsc01653km8.jpg

Babyvippestolen er et populært sovested

dsc01596qo2.jpg

"Sover på kista jeg da oppå slevje håndkle til Eldar"

dsc01665ct9.jpg

"Koser meg"

zeldakosersegjx2.jpg

Posted

åhhhh så mange flotte bilder folkens!! katter har så herlige liggestillinger! de er så herlige!! åh...skulle ønske mine puser var like glad i odin også..men kanskje etterhvert!! ;) kommer nok fler av meg etterhvert også!! ;)

Posted

PsychoLynx: jeg har forelsket meg i den hvite pusen din :D:(:huh:

Man kan jo ikke annet enn å elske han da! Han er blond, dum og mann han. Han må elskes så lenge han er en katt. (ikke alltid de tre tingene er like flatterende i menneskeverden) :)

Posted

Man kan jo ikke annet enn å elske han da! Han er blond, dum og mann han. Han må elskes så lenge han er en katt. (ikke alltid de tre tingene er like flatterende i menneskeverden) :huh:

Min er også blond, dum og mann, men også homo.. :)

Han rett og slett AVSKYR kvinnelige katter, de er ekle fiender... :rolleyes:

Menn derimot, de får han ikke nok av, han bor sammen med 3 andre kattemenn, og da er det sussing, slikking av rumpe og kos støtt og stadig.. :D

Posted

Min er også blond, dum og mann, men også homo.. :)

Han rett og slett AVSKYR kvinnelige katter, de er ekle fiender... :rolleyes:

Menn derimot, de får han ikke nok av, han bor sammen med 3 andre kattemenn, og da er det sussing, slikking av rumpe og kos støtt og stadig.. :D

hehe... :D

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...