Gå til innhold
Hundesonen.no

Fotokonkurranse i Hundesport - Gratulasjon!

Guest 2ne

Recommended Posts

gratulerer så masse til alle sammen. Jeg fikk vite det i går på stevnet på Gjøvik... Jeg vil også ha hundesport.............................. Husker ikke helt vilket bilde jeg sendte inn engang... men var det av Jonas er det jo flott at en blanding kommer i hundesport, he he he... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer så masse til alle sammen. Jeg fikk vite det i går på stevnet på Gjøvik... Jeg vil også ha hundesport.............................. Husker ikke helt vilket bilde jeg sendte inn engang... men var det av Jonas er det jo flott at en blanding kommer i hundesport, he he he... :)

Der var du, ja :)

Gleder meg til å se Hundesport, jeg også! Skal sjekke postkassen med en gang jeg kommer hjem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg Hundesport også :)

Det bildet med dalmantineren og den franske bulldoggen var virkelig knallfint!

Kan ikke skjønne at det ikke kom lenger opp, synes de på 3. og 4. ikke var så fine som det, isåfall ikke 4.

Takk for det :) Jeg har ikke sett noen andre bilder enn Meretes og mitt da jeg ikke har fått hundesport enda, men jeg er stolt av 5.plassen også jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiii! Jeg vant juniorklassen (det var forresten festa på en reklame for et aldeles nydelig servise -eeh- oppå bildet)! Så heldig jeg er som får tilsendt en Nintendopakke, veit ikke helt hva jeg skal med det (men kommer garantert til å bruke den allikevel). Her er bildet (Tinka ligner ikke på seg selv i det hele tatt):

_IGP0864.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...