Tina Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Jeg mangler lidt inspiration... Hvilke 3 hundebøger ville I anbefale at mig læse, eller hvilke 3 har I bare været glade for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Er der virkelig ingen der har noget at anbefale... jeg er desperat! Hey, Tina du skulle læse "Hunden - Ulven ved din side" om ikke andet så er der stor underholdningsværdi i den og virkeligt mange andre gode bøger, der bliver anbefalet at læse for at forstå emnerne... hi hi hi. Ih, tak Tina, det vil jeg prøve! Ja, jeg keder mig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Ikke skyt hunden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Okay, takker for et fint bud... men er den ikke ret dyr i grunden? Det er Pryor der har skrevet den ikke, eller tager jeg helt fejl? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Ja, det er det. Vet ikke om den er dyr jeg.. Du kan jo se om du finner den på amazon.com? Kanskje noen selger den brukt! Den er i alle fall utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Okay, jeg må kigge lidt på den da! Igen mange tak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Turid Rugaas sin bok om dempede signaler er også bra. Husker ikke hva den heter jeg, men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Ja, den er god. Den har jeg læst... den er rigtig god! Hvad pokker er det nu den hedder... På talefod med hunden... der var den vist. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Jepp, det var det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Jeg ved godt, at det er mig der mangler ideer, men er der nogen der har læst Patricia McConnell's "I den anden ende af hundesnoren"? Hvis ikke så kan den virkelig anbefales! Jeg blev altså helt opslugt af den. Måtte lige dele det. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Den har jeg ikke lest, skal se etter den! Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taz Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Nja.. Noen hundebøker.. G. Nordenstam - Full Kontroll Klikkertrening for din hund Hundens stell og helse - Torunn Knævelsrud Hundens historie. Fra ulv til hund. - John Unsgård Hmm.. Kommer ikke på mer i farten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Mange tak Taz! Dem må jeg tjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Alt om hunden min av Caroline Davis er ikke så verst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Uuh nå vælter det jo ind med gode forslag...dette er jo herligt. Mange tak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Vicky Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 gode bøker jeg ville anbefale: -Hunder, skader og sykdommer av Anders Strande. skrevet av en veterinær. får god innsikt i alt som har med hunden å gjøre... -Nordenstam, Full kontroll, er bibelen! -Alle de andre bøkene til G. Nordenstam. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tussi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Ja, den er god. Den har jeg læst... den er rigtig god! Hvad pokker er det nu den hedder... På talefod med hunden... der var den vist. JA.. den er skikelig bra :D Vil anbefale disse bøkene: - Politihundens hverdag ( ikke så mye å lære av den, men veldig bra) av Odd Fjelsjø - Fra valp til voksen hund - HUND! Fornuft og følelser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar