kobra_love Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Hei Bare lurte på om det er noen som hadde tent seg til utstillinga som er på Vormsund 16 og 17 juli? Det er jo bare miniatyrhundklubben da.... Jeg skal kanskje titte litt, men ikke stille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Jeg skal stille LiLi der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 4. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Ok... Kanskje jeg ser deg der da (hvis jeg skal dit) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Jepp Jeg skal dit:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Hvor ligger vormsund a?? Skal til Moss i august tror jeg det er eller slutten av juli... Tante og onkel skal stille Stor puddelen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 4. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Juli 2005 Jepp jeg skal og stille pomsen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Så gøy Hvis noen av dere ser meg, så er det bare å huke tak i meg! Jeg kjenner ikke alltid igjen folk :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Hvor ligger vormsund a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Husker ikke helt hvor det er jeg :oops: Men det var vel ikke så langt unna Gardermoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Nei ikke så alt for langt unna gardermoen! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det, men..... hmmm! Er ikke så kjente der selv, men bor ikke så alt for langt unna. Ta ca 30 min å kjøre Men jeg er ikke flink til å forklare veien! Hvor bor du da, så kanskje jeg klarer det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 VORMSUND Nå kan dere se hvor det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Hmm.. hvor får dere de "kalenderne" med f.eks: CITA IS 2 YEARS AND 9 MONTH? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 www.tickerfactory.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 5. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 VORMSUND Nå kan dere se hvor det er Smart du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 5. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Juli 2005 Smart du Nå funker den ikke lenger - får finne noe annet ... Sånn, nå fant jeg et varende kart ... VORMSUND Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 Må finne ut hvordan jeg kommer meg dit da.. ER BOSTON spesialen... Men vet ikke om jeg orker å ta buss i denne varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 11. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 huff nei! Det blir nok varmt nå ja.... Jeg skal nok ikke dit allikevell da! Vi skal bort.... Jaja, kommer sikkert flere sjanser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 Jeg er i Tønsberg nå, jeg:) Så jeg er klar, hehe 8) Er det kun miniatyrutstilling på stedet? Eller er det andre raseklubber der også? og er ikke denne utstillingen veldig stor? (største som arrangeres av miniatyrklubben , eller?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 Det er hovedutstillingen til miniatyrhundklubben ja, så det er deres største utstilling. Det er også rasespesialer for flere raser der, blant annet papillon. Det er noen raser fra andre grupper, som f.eks. pommer, yorkier og cavalier, men ingen store hunder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 Boston terrier også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 11. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 ååååå jeg vil så gjerne dit! 8) Men men.... skal man på ferie så skal man på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 11. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 Koster det noe å komme inn eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 11. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2005 Tviler på det ettersom det er ute! Pleier å koste noe når det er inne, men tror ikke det skal koste når det er ute asså.... Kanskje bare eventuelt parkering :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 12. Juli 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2005 Koster ingenting å komme inn nei Men koster for parkering da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kobra_love Skrevet 13. Juli 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2005 YES jeg kommer kanskje allikevell! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar