Gå til innhold
Hundesonen.no

Vil noen hjelpe meg?


Argyr

Recommended Posts

Jeg har ingen programmer som klarer å ta bort bakgrunn (jeg driver jo ikke med grafikk og slikt).

Har noen lyst til å gjøre det for meg?

Jeg vil altså kun ha hunden på bildet, med hvit bakgrunn (ellers flyter linjene i hverandre, når bildet blir så lite på skjermen).

Hvis du vil gjøre det om til avatarstørrelse i samme slengen, blir jeg ikke lei meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ooh, kanskje jeg skulle bruke den? *lagre*

Takk :lol:

Post 2:

Nå har jeg prøvd å få til dette selv, både med Gimp og PhotoFiltre, men nei. Hjelper kanskje å vite hvilke funksjoner man skal bruke. *smelle dataen i veggen litt, siden det er dens skyld* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalstørrelse:

sch.jpg

Og avartarstørrelse:

avartar.jpg

Hvordan gjør du det? Bruker du photoshop? jeg er ikke så flink der men har prøvd å klippe ut fra bilder før men det går ikke så bra, tar lang tid og blir veldig hakkete, får ikke jevne fine kanter som du har fått...

Kunne du forklart det litt detaljert.. jeg er litt treg, hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør du det? Bruker du photoshop? jeg er ikke så flink der men har prøvd å klippe ut fra bilder før men det går ikke så bra, tar lang tid og blir veldig hakkete, får ikke jevne fine kanter som du har fått...

Kunne du forklart det litt detaljert.. jeg er litt treg, hehe :P

Jeg bruker photoshop og image ready. Jeg klipper ikke ut, men forstørrer bildet veldig. opptil 500-600%.

Så bruker jeg magic wand og paint brush de fleste gangene jeg fjerner bakgrunn. Det er veldig mange måter å gjøre det på, men jeg syns paint brush er greiest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjør du det? Bruker du photoshop? jeg er ikke så flink der men har prøvd å klippe ut fra bilder før men det går ikke så bra, tar lang tid og blir veldig hakkete, får ikke jevne fine kanter som du har fått...

Kunne du forklart det litt detaljert.. jeg er litt treg, hehe :P

Bruker Photoshop ja. :P Bruker viskelæret og forstørrer opp bildet så det blir mer nøyaktig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...