Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling Bergen/Sotra 30.09.06 og 01.10.06


MegaMarie

Recommended Posts

Det bør du bare! :o hehe... dette er jo første utstillingen til Roma-plutte og vi trenger all den moralske støtte vi kan få... så flink og sosial som hun er, så er det vel jeg som klarer å drite på draget og gjøre noe teit. *hehe* som jeg pleier å si; det er helt i orden å stille andre sine hunder, men min egen hund?! å herregud så skummelt :o

Farlig sant, sier det samme :o

MInste er jo så ivrig at han kan jo hoppe på dommern bare for og slikke han i ansiktet å si "Hei" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal, jeg skal! Og Ipsa også, så får tulla noe å titte på. Skal Stine stille Ace? Flere kjente?

Jepp stine skal stille ace :o Satser vi på, om ikke det skjer noe uforutsett (ikke sant, stine?! ;)) vet egentlig ikke hvem som kommer, det blir nok de som pleier å stille (ikke så mange med andre ord), og så kommer det en fra stavanger med en drøss med hunder, hørte jeg rykter om (nei, ikke chevy...) PM kommer vel neste uke, så vet mer da...

Farlig sant, sier det samme ;)

MInste er jo så ivrig at han kan jo hoppe på dommern bare for og slikke han i ansiktet å si "Hei" :o

Ivrig er Roma og, men jeg er redd jeg er så usikker sjøl at Roma oppfatter det hele som noe kjempeskummelt... er jo skitnervøs når mine egne hunder skal i ringen... men som jeg sier, får bare ta det som en trening... det er jo ikke noe annet... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmh.... oh shit... så at Roma var eneste terv-valp... Gosh... jaja... satser på at hun er snill jente og ikke vil spise dommeren da :wub: hun har nå vært snill hittill og ikke prøvd å spise noen andre en meg :)

PM for resten av belgerne:

Groenendael valp 6

Groenendael voksen 10

Tervueren valp 1

Tervueren voksen 12

Malinois 2

PM er lagt ut på http://www.bsbk.org/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi flotte greier da.

11 japanere og 1 valp :wub:

2 av dem er meg som skal stille, en tidligere valpkjøper stiller en tispe og den eneste valpen.

så må jeg finne ut hvem som har hvilken andre hunder å stille, tipper jeg finner ut hvem de fleste er før utstillingen begynner da, det er liksom ikke så mangen som gidder å reise så langt for å stille her i byn så sant det ikke er NKK som holder utstillingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg noe lunne kontroll på hvem som kommer, det er oppdretteren til Astrix(til dem som husker han) hun skal med 2 tisper, hun oppdretteren jeg har lånt hannhunder av skal stille 2 selv også kommer det 3 valpekjøpere fra henne.

Så kommer det en valpekjøper fra meg og en fra Astrixen sin oppdretter som har hun på for og valpen som stilles kommer fra henne også.

og til slutt jeg med to stykker og vips så var det 11 voksne og 1 valp, greit å kjenne mangen innenfor sin egen rase da så vet en sånn ca hva konkuranse en får hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, heldig du!

Vet at det er et par kennler med som har papillon b.l.a Candy Flower, Rabioso og Dobs.

Også kjenner jeg en dame som pleier å ha med seg 3 hunder, har søsken av Blondie(fra et anna kull).

Og en dame som har med seg 1 hund.

Også er det en dame/jente som skal ha med seg 1 hund.

+ meg

Kommer ikke på flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...