Gå til innhold
Hundesonen.no

Utstilling Bergen/Sotra 30.09.06 og 01.10.06


MegaMarie

Recommended Posts

vi skal på bøes søndagen.

Skal stille Småen i champion klasse også skal jeg stille en halvbror av henne i åpen klasse.

Blir litt spennedes da han aldri har vært stilt før og er en veldig fin liten gutt som ligner far sin bare mye mindre(altså slik jeg vil ha hannhunder).

Bare så forbasket synd at han er i så nær slekt med Småen, ellers så hadde vi kanskje brukt han på Småen på neste kull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit for lillesøstra mi skal stille i Barn og hund. Jeg skal ikke stille Pito for det er bare penger ut av vinduet..Så det blir ingen utst på meg :lol:

håper at BSBK arrangerer barn og hund for alle raser i år da og ikke bare for retriver rasene slik det gjorde i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal dit for lillesøstra mi skal stille i Barn og hund. Jeg skal ikke stille Pito for det er bare penger ut av vinduet..Så det blir ingen utst på meg :P

håper at BSBK arrangerer barn og hund for alle raser i år da og ikke bare for retriver rasene slik det gjorde i fjor.

Det var ikke BSBK, men Retrieverklubben som arr, derfor bare retrievere :lol:

Benedicte blir kanskje handler for Aris, hoho, jeg gleder meg til å se på hu ;)

Neida, men hun er så snill å steppe inn om Aris kommer til BHK :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg hørte det på medlemsmøte for noen dager siden, så det blir førstemann til mølla her!

Når hele grusbanen er borte er det jo nesten ingen plasser igjen! Lurer på hva de finner på da. Det er jo ikke så veldig mange steder i nærheten som egner seg som parkeringsplasser (bortsett fra bygget nedenfor hallen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille lille Roma monsteret... er sikkert der når hallen åpner... vi får se når PM kommer.. Parkering er ikke noe problem... *hehe* har jo bodd i området i en del år, så lure plasser vet vi mye om :o det burde jo gjelde vipsen og stine og :o

og du vipsen, tullejenta som ikke har meldt på... jeg sa jo jeg kunne stille spetakkelet for deg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille lille Roma monsteret... er sikkert der når hallen åpner... vi får se når PM kommer.. Parkering er ikke noe problem... *hehe* har jo bodd i området i en del år, så lure plasser vet vi mye om :o det burde jo gjelde vipsen og stine og :o

Så lenge ingen parkerer i MIN garasje så, hehe, det har skjedd det også. Vært og handlet og kommet hjem til stappfull gjestepark + fellesgarasje av hundefolk ;)

og du vipsen, tullejenta som ikke har meldt på... jeg sa jo jeg kunne stille spetakkelet for deg ;)

Vet du, jeg trodde faktisk fristen var 7. Lover! For jeg hadde tenkt å melde på *sukk* Kan komme og heie på dere uansett da :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør du bare!! :o hehe... dette er jo første utstillingen til Roma-plutte og vi trenger all den moralske støtte vi kan få... så flink og sosial som hun er, så er det vel jeg som klarer å drite på draget og gjøre noe teit. *hehe* som jeg pleier å si; det er helt i orden å stille andre sine hunder, men min egen hund?! å herregud så skummelt :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...