Gå til innhold
Hundesonen.no

Den nye hundesonen/dyresonen NÅ


Toller

Hva syns dere om den nye Hundesonen NÅ?  

45 stemmer

  1. 1.

    • Liker det bedre nå!
      7
    • Skiftet mening, det er helt greit
      4
    • Alltid vært greit
      13
    • Liker det fortsatt ikke
      19
    • Liker det ikke
      2


Recommended Posts

hei dere!

Nå har vi jo hatt Dyresonen en stund. Er det noen som har begynt å venne seg til det, og som egentlig syns det er greit? Merket at det var en del som var missfornøyde med hvordan den nye sonen var bltt, for noen uker tilbake. Så hva syns dere nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda helt greit. Vennes jo til det nye. men savner alle de gamle medlemmene som har stukket her i fra. :)

Akkurat det samme mener jeg <_< :)

Jeg har vendt meg til dyresonen på et vis, jeg bruker det bare som før, men det er en del medlemmer som jeg nesten ikke ser snurten av lenger :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vil bare avkrefte litt feilinformasjon her :D Hundesonen.no har ikke mindre aktivitet nå enn tidligere. Antall nye poster har ligget jevnt i hele år. Og vi får stadig nye medlemmer. Aktiviteten på et forum vile hele tiden variere litt, og at vi mister noen når det skjer forandringer må vi nesten regne med.

ok er det bare meg som er dum men er ikke innlegs mengden på det blde ditt blit mindre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo noen tråder om oppretting av Dyresonen (men toppen 5 :P ), men husk at det også var 2 dagers nedetid :D Så den ligger selvsagt uforandret. Men vi håper jo så klart at den vil vokse fremover. Mye av grunnen til at statestikken ikke øker mer er nok at folk har startet på skole igjen etter sommeren og derfor har mindre tid

Og igjen: Husk og svare på vår UNDERSØKELSE

Så kan du fortelle akkurat hva du er misfornøyd/fornøyd med :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger lurer på motivasjonen bak det å spre feilaktig informasjon om sonen?

Jeg er vel som Donny da sikkert.?

Hvorvidt du er dum eller ikke, det vet ikke jeg.

Hvordan kan jeg vite det er tråder og ikke innlegg.?

Og statistikken sier August er den dødeste mnd siden Februar...

Antall tråder sier ikke så mye om trafikken som statistikk over antall innlegg... Hjelper ikke med 5 nye tråder når det er bare 1 svar i hver mot 5 tråder med 20svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WARNING: Ærlig mening, ikke blokker meg fra sonen for denne gang er dere snille.

Jeg personlig syns det er nokså elendig. Jeg meldte meg jo inn av samme grunnen som mange andre: fordi det var et hundeforum. For det 2, de beste og trofaste medlemmene forsvinner selvsagt. Men det vil jo komme flere hit og det blir aktivitet, men ikke med den samme brennende interessen for hund kanskje. Men det dere ønsker er jo nye medlemmer, ikke å fortsette med de gamle medlemmene fra oppstarten som ikke liker reklame og sånt... Gruppen med profesjonelle hundefolk vil minske(har minsket) desverre, og det vil ikke bli bedre. Det blir kanskje mye aktivitet, men ikke med fagfolk med hund i fokus. Men sånn er som sagt livet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager ikke meg overhode at de som har lyst å gå inn på andre avsnitt og diskutere andre dyr enn hund kan gjøre det. Min hundeinteresse er akkurat like stor, og gleden over å diskutere og lære mer om hund blir ikke mindre fordi om jeg ser at det står "akvariesonen" under "hundesonen".

Er det noe jeg ikke får med meg her - som de "frafalne" har sett?

(Syns Hundesonen er sjempebra jei allså!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WARNING: Ærlig mening, ikke blokker meg fra sonen for denne gang er dere snille.

Jeg personlig syns det er nokså elendig. Jeg meldte meg jo inn av samme grunnen som mange andre: fordi det var et hundeforum. For det 2, de beste og trofaste medlemmene forsvinner selvsagt. Men det vil jo komme flere hit og det blir aktivitet, men ikke med den samme brennende interessen for hund kanskje. Men det dere ønsker er jo nye medlemmer, ikke å fortsette med de gamle medlemmene fra oppstarten som ikke liker reklame og sånt... Gruppen med profesjonelle hundefolk vil minske(har minsket) desverre, og det vil ikke bli bedre. Det blir kanskje mye aktivitet, men ikke med fagfolk med hund i fokus. Men sånn er som sagt livet :D

Dette blir litt for "dumt" for oss "gamle" medlemmer som har litt hukommelse Vicky.... Du har vel ikke vært så positivt innstilt til sonen siden du gikk av som moderator...

(må være ærlig å si at jeg er overrasket over at du fortsatt er aktiv her :( )

Nå har jeg vært her nesten fra forumet ble startet, og selvfølgelig er det litt opp og ned, ting man ikke alltid liker like godt, men fra det og til å forlate sonen...? Nope, ikke denne brukeren i værtfall.

Og at folk faller i fra er vel og ganske normalt over tid, det kan være mange ting som gjer det, er ikke nødvendigvis at det er forumet som er "blitt så dårlig". Må og legge til at her fortsatt er mange både kyndige og profesjonelle hundefolk her, og tror nok at det vil her fortsatt være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir litt for "dumt" for oss "gamle" medlemmer som har litt hukommelse Vicky.... Du har vel ikke vært så positivt innstilt til sonen siden du gikk av som moderator...

(må være ærlig å si at jeg er overrasket over at du fortsatt er aktiv her smile.gif )

Nå har jeg vært her nesten fra forumet ble startet, og selvfølgelig er det litt opp og ned, ting man ikke alltid liker like godt, men fra det og til å forlate sonen...? Nope, ikke denne brukeren i værtfall.

Og at folk faller i fra er vel og ganske normalt over tid, det kan være mange ting som gjer det, er ikke nødvendigvis at det er forumet som er "blitt så dårlig". Må og legge til at her fortsatt er mange både kyndige og profesjonelle hundefolk her, og tror nok at det vil her fortsatt være.

Jeg var veldig positiv en stund! Lenge etter at jeg gikk av. :D Før den fatale(min mening) forandringen syns jeg det var et meget bra forum :( Så der har du nok ikke fulgt helt med Ricco.

Hehe. Smaken er som baken. Og jeg er ikke mye aktiv, jeg skriver når jeg først er her. :P Du er ikke like aktiv som du var før du heller, selv om du ikke var med i beregningen min av de forsvinnende medlemmene. Men til og med du må jo se det at det er en del gode medlemmer som har forsvunnet, som f.eks de som ble nevnt i begynnelsen av tråden f.eks.

Men en ting til, hvorfor kommenterer du ikke noen andre innlegg, bare mitt? :P Og hvorfor er mitt innlegg så mye dummere enn alle andres? Når jeg sier det har forsvunnet medlemmer stemmer det jo ikke i dine øyne, mens trådstarter og andre i tråden kommenterer du jo ikke. "Føler meg beæret liksom".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var veldig positiv en stund! Lenge etter at jeg gikk av. :D Før den fatale(min mening) forandringen syns jeg det var et meget bra forum :( Så der har du nok ikke fulgt helt med Ricco.

Hehe. Smaken er som baken. Og jeg er ikke mye aktiv, jeg skriver når jeg først er her. :P Du er ikke like aktiv som du var før du heller, selv om du ikke var med i beregningen min av de forsvinnende medlemmene. Men til og med du må jo se det at det er en del gode medlemmer som har forsvunnet, som f.eks de som ble nevnt i begynnelsen av tråden f.eks.

Men en ting til, hvorfor kommenterer du ikke noen andre innlegg, bare mitt? :P Og hvorfor er mitt innlegg så mye dummere enn alle andres? Når jeg sier det har forsvunnet medlemmer stemmer det jo ikke i dine øyne, mens trådstarter og andre i tråden kommenterer du jo ikke. "Føler meg beæret liksom".

Tja, jo jeg har nok fulgt med hele veien jeg Vicky, og synes du har reagert negativt på kvar forandring som har blitt gjort her. Nei, jeg er ikke like aktiv, men om du leste det eg skreiv i siste innlegg så fikk du kanskje med deg at der sto at det kunne være andre grunner enn det at sonen skulle ha blitt så dårlig. Kan og gi deg grunnen til at jeg er mindre aktiv her inne. jeg har fått meg jobb, og har derfor ikke tid til å være på nettet så mye som før, så enkel er den grunnen. :P Vet og at jeg ikke er med i beregningen din på forsvunne medlemmer. (for jeg er jo her) Joda selvfølgelig ser jeg at enkelte har ramlet fra, men sånn vil det alltid være, og det er jo helt normalt, men ser jo og at enkelte av medlemmene som blir etterlyst har svart og gitt beskjed at de fortsatt er her. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg vet selv at jeg har tidligere skrevet at jeg syns det er veldig bra. Mener å huske det var før den fatale(min mening) forandringen hvor det ble til dyreforum istedenfor hundeforum. :D Og jeg har vært meget positiv ved flere anledninger. Men jeg gidder ikke å strø sukker på det jeg mener når noe er negativt - eller positivt.

men igjen, hvorfor kommenterer du ikke andre som syns forandringen er negativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... jeg vet selv at jeg har tidligere skrevet at jeg syns det er veldig bra. Mener å huske det var før den fatale(min mening) forandringen hvor det ble til dyreforum istedenfor hundeforum. :) Og jeg har vært meget positiv ved flere anledninger. Men jeg gidder ikke å strø sukker på det jeg mener når noe er negativt - eller positivt.

men igjen, hvorfor kommenterer du ikke andre som syns forandringen er negativ?

Om du leser mine innlegg så har du vel egentlig fått svar på dette spørsmålet ditt...

Her er hva du startet ditt innlegg med:

WARNING: Ærlig mening, ikke blokker meg fra sonen for denne gang er dere snille.

Det er vel lov for flere å være ærlige, eller...? Denne er sikkert litt (ganske) stygg fra min side, men det skurrer veldig for meg når du ikke har noe positivt å si om "nye sonen" men samtidig så er du redd for å bli blokkert...? (var ikke klar over at du hadde vært blokkert før heller)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...