Gå til innhold
Hundesonen.no

utstillings halsbånd?


Recommended Posts

Skrevet

Er det noen som vet om en nett butikk(eller vanlig butikk i nærheten av tønsberg) som har utstillings bånd i sølv (størrelse liten (dvergpuddel) :D )...Hadde vært veldig fint om noen visste om det!! :D

Skrevet
Er det noen som vet om en nett butikk(eller vanlig butikk i nærheten av tønsberg) som har utstillings bånd i sølv (størrelse liten (dvergpuddel) :D )...Hadde vært veldig fint om noen visste om det!! :D

Gå på dyrebutikken og spør om de har ring 5 sine snake kjettinger - disse kommer helt ned i 21cm,sølv og gull og er supre til både vanlig bruk og utstilling for en puddel, med tanke på pels!!

-leverandør på disse, om dyrebutikken lurer, er Paganini...

  • 2 weeks later...
Skrevet

Gå på dyrebutikken og spør om de har ring 5 sine snake kjettinger - disse kommer helt ned i 21cm,sølv og gull og er supre til både vanlig bruk og utstilling for en puddel, med tanke på pels!!

-leverandør på disse, om dyrebutikken lurer, er Paganini...

er ikke de innmari dyre? så et på utstilling engang til 200 kr i den str jeg må ha :-o

Skrevet
Hvorfor får dere prosenter? Meg og viiil *ler*

Jeg har så mange dyr som trenger mat og nytt utstyr hele tiden og siden jeg bare handler der så sa de at jeg kunne få rabatter hvis jeg ville. "hvis" :D

Skrevet

er ikke de innmari dyre? så et på utstilling engang til 200 kr i den str jeg må ha :-o

Oi da var de jo BILLIG! Hvis de kosta 200 kr i størrelse Lunah.

Jeg var inne på Norske Zoo&Frø AS og der kosta de 225 for puddel/pom/chi størrelse :-o

Skrevet

Jeg fikk prosenter på dyrebutikken til kona til fettern til mamma(hvis dere skjønte noe av den oppramsinga). Det som var kjipt, var at hun har startet nettbutikk, så da funker det litt dårlig... Jaja... That´s life!

Skrevet

Oi da var de jo BILLIG! Hvis de kosta 200 kr i størrelse Lunah.

Jeg var inne på Norske Zoo&Frø AS og der kosta de 225 for puddel/pom/chi størrelse :-o

Nå vet jeg ikke hvilken str Lunah er, men Odin har det groveste i gull, str 78cm trooor jeg...det koster 369.-...(søren hukommelsen er borte idag...) - ca det hvertfall!

Og på utstillinger får man dem gjerne billigere, da det kortes ned et ledd fra leverandør/forbruker. :wink:

U see? -vi har ikke dyrere priser enn andre.. :wink:

Skrevet
godt mulig calina, men jeg syns det var dyrt generellt sett siden jeg kun har kjøpt utstillingskobbel til under hundrelappen :wink:

kvalitet koster... :P:wink: -snake kjetting kjøper du EN gang...holder til mange hunder!

Våre nye i gull holder og på fargen sin! Ikke slik de andre, som ikke kan brukes til vanlig,fordi de da blir avfarget..

Skrevet

og KOBBEL selger da vi til 69.- og....-helt tynne enkle nylon til de minste, både med gull og sølvkrok selvfølgelig.

Sort, brun og beige. Rødt, hvitt, blått, grønt og lilla kan lett bestilles..

Skrevet
og KOBBEL selger da vi til 69.- og....-helt tynne enkle nylon til de minste, både med gull og sølvkrok selvfølgelig.

Sort, brun og beige. Rødt, hvitt, blått, grønt og lilla kan lett bestilles..

Synd jeg bor så langt unna! Dere har ikke nettbutikk eller stands på utstillinger da?

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...