Gå til innhold
Hundesonen.no

Noen fra Østfold?


karnkri

Recommended Posts

  • 1 month later...

Blir gjerne med om det havner på dager som passer for oss. :)

Og om noen har lyst til å møtes av og til for å trene litt lydighet, spor eller rundering, så henger vi oss fort på.

Hadde hvert veldig morsomt og hatt noen å trent med noen ganger..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det går ann, å møtes, på teknisk etat, i Råde, hver Torsdags kveld. Der har vi egentrening, med høy kaffe faktor ;) Veldig hyggelig og sosialt, både for mennesker og hunder ;) Skal be bc- mann, å legge ut nærmere opplysninger, om trenings tider. Her er det også mulighet, for å få en innføring, i rally lydighet, hvis man er interessert. Skogen, ligger rett bak treningsplassen, så Trening, av "søk", og andre skogsaktiviteter, er også mulig.

Ellers trener vi, agility, hver søndag, på samme sted, om sommeren. I vinterhalvåret, er vi inne, i ridehallen, på Granly gård, i Råde.

Alltid hyggelig, med nye mennesker, og hunder ;) Så møt opp! Velkommen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Treningstider i Råde.

Torsdags-treningene er fra kl. 19.30 - 21.00 (Gratis egentrening) :twitch:

Agility treningene inne er Søndager fra 18.00 (koster 40,- pr gang)

Om sommeren pleier vi å starte litt tidligere.

Hvilken hundeklubb er det som har treningene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentrening, opprinnelig i regi av Råde hundesenter (dyrebutikken).

Men nå ordner vi oss stort sett selv (kaller oss Råde hund og kaffelag).

Kanskje jeg tar med meg en hund eller fler og dukker opp.

Og håper det går greit med varm sjokolade.... :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er egentrening, opprinnelig i regi av Råde hundesenter (dyrebutikken).

Men nå ordner vi oss stort sett selv (kaller oss Råde hund og kaffelag).

Åååå.. kan vi komme og? :unsure: Egentrening i forholdvis nærhet med oppmøtetid sånn at jeg rekker det høres perfekt ut! Er det greit med te også? :twitch:

I så fall, Råde er litt ukjent terreng for meg, er det vanskelig å finne? Kommer fra Hobøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå.. kan vi komme og? :unsure: Egentrening i forholdvis nærhet med oppmøtetid sånn at jeg rekker det høres perfekt ut! Er det greit med te også? :twitch:

I så fall, Råde er litt ukjent terreng for meg, er det vanskelig å finne? Kommer fra Hobøl.

Du kjører til Råde Sentrum (Karlshus).

I Råde Sentrum er det en gate med butikker o.l. I tillegg er det en Kinarestaurant-pub "Råde Vertshus", som ligger i enden av handlegata.

Ned ved Råde Vertshus går Idrettsveien, ta av den veien (d.v.s. til høyere om du kommer fra Fredrikstad, og til venstre om du kommer fra Moss). Følg veien under E6, det blir da andre vei til høyre etter at du har passert under E6, der er det skiltet til Råde Kommune Teknisk etats lager, ta til høyre og kjører til Teknisk etat's bygning, der finner du oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjører til Råde Sentrum (Karlshus).

I Råde Sentrum er det en gate med butikker o.l. I tillegg er det en Kinarestaurant-pub "Råde Vertshus", som ligger i enden av handlegata.

Ned ved Råde Vertshus går Idrettsveien, ta av den veien (d.v.s. til høyere om du kommer fra Fredrikstad, og til venstre om du kommer fra Moss). Følg veien under E6, det blir da andre vei til høyre etter at du har passert under E6, der er det skiltet til Råde Kommune Teknisk etats lager, ta til høyre og kjører til Teknisk etat's bygning, der finner du oss.

Takk! Da skal jeg gjøre et forsøk på å finne frem.. :twitch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...