Gå til innhold
Hundesonen.no

Norge på vei mot EM


Espen

Kommer Norge til EM?  

21 stemmer

  1. 1.

    • Ja selvsagt
      4
    • Kanskje
      8
    • Nei
      1
    • EM? I hva da?
      8


Recommended Posts

For og prøve og oppnå litt mannlig fotballprat her på Sonen, må vi jo ha en fotballtråd.

Norge vant 2-0 hjemme mot Moldova idag, og har da 6 poeng på 2 kamper så langt. :)

Spørsmålet nå er om vi klarer og kvalifisere oss, med tøffe lag som Hellas, Bosnia og Tyrkia i gruppe.

Så hva tror du? Klarer Hareides menn og ta oss til Østerike/Sveits.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo lovende ut, men nå har det jo bare blitt spilt to kamper. Tyrkia og Hellas har bare spilt en. Ser ikke noe grunn til å bli overivrig ennå. Dersom vi skulle gå videre, så er det jo på huet og rævva ut igjen ved første mulighet. Selv om "vi" har vunnet to kamper, så synes jeg ikke de har vært spesielt spennende og underholdene kamper.

(I det pesimistiske hjørnet i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser jo veldig bra ut, men jeg er nå av natur litt skeptisk...

Problemet tror jeg blir å få resultater på hjemmebane; vi er ikke gode til å styre kamper - det blir stereotypt og fantasiløst. Det begynner å komme en del spillere som faktisk tør å tenke seg om og gjøre noe fornuftig med kula, og det gir jo håp...

Men ble veldig imponert over bortekampen i Ungarn. Elsker å se lag som kjører heftig, høyt press - Ungarerne stakkar skjønte ikke hva som traff dem. Så hjelper det selvsagt mye å endelig få en skikkelig klassespiller på laget (Solskjær så klart :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i den sporten der 22 voksne menn sloss om ei lita lærkule av grisehud? Løper alt de har etter den, og når de endelig får tak i den, så sparker de den jaggu meg vekk!! Skulle heller gitt de en hver.... :)

Ahh *digge* Jeg visste seriøst ikke hvem de spilte mot i går en gang. Nei, Heia Brann :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper og tror de skal klare det.... Men svarte kanskje... :)

Og jeg synes de fortjener det, selv om de til tider spiller kjedelig fotball.

Synes det har vært litt mye "stang ut" for fotball-gutta de siste åra, så hyggelig at det klaffer litt igjen.

Jeg synes det er ganske ok å se på 22 veltrente mannfolk i shorts jeg... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo sånn er det somregel alltid. Alltid noen negative sutretryner som må kommentere. Ser det jo selv på musikksmaken min. Da kommer alltid kommentarer om hvor dritt den musikken er, eller om filmer, politikk osv. Men har blitt vant til det så jeg bryr meg ikke så mye. Jeg syns fotballen tar litt mye over til tider, derfor bare må jeg poengtere mitt syn sånn innimellom. Særlig hvis jeg er veldig lei. :) Men dere må bare fortsette med fotball praten, jeg forstyrrer ikke mer nå. :) Er det veldig viktig er det greit å feks. skrive: negative kommentarer ønskes ikke, eller føres til utestegning etc etc. har sett flere og flere gjøre det på slike type emner. Fungerer greit det.

*djerve kanskje prater litt mye nå* :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har folk som ikke bryr seg om fotball en uimotståelig trang til å poengtere denne manglende interessen ved enhver mulige anledning? :)

Fordi de var mulig i pollen å stemme EM? I hva da?, og da tok vi det som et hint at vi også fikk si vår mening da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, Ungarn kampen virket lovende i begynnelsen, men altså de overkjørte Moldova til tider, emn klarte ikke å score.. Får de slike kamper som mot Ungarn mot Hellas / Borsnia har vi en sjangs kanskje.

Men som det blir sagt, går vi videre går vi nok rett ut igjen;)

Hareide burde klare det, liker han bedre enn han ekle Semb som trente dem før =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...