cocker-eier Skrevet 2. September 2006 Rapporter Skrevet 2. September 2006 Mia fikk i dag sin første førstepremie på blodspor! (var hennes andre blodsporkonkurranse, på forrige prøve erklærte Mia seg ferdig da vi kom til sårleiet, pga. matmors ivrige ros.. ) Er sååå glad!
RunM Skrevet 2. September 2006 Rapporter Skrevet 2. September 2006 Gratulerer!! Kjempemessig!! Utrulig bra, men det var slett ikke overraskende. Synes dere har jobbet kjmpebra med Mia!
Ingvild Skrevet 2. September 2006 Rapporter Skrevet 2. September 2006 Veldig bra jobba. Kjempemoro at dere engasjerer dere innenfor flere hundesportgrener. Skulle ønske jeg hadde muligheten til å gå spor med Tinka, men jeg har ingen områder å trene i og langtifra kunnskapen eller ressursene til å få det til...
cocker-eier Skrevet 3. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2006 Tusen takk alle sammen!
jaktlykke Skrevet 3. September 2006 Rapporter Skrevet 3. September 2006 Gratulerer så masse fra meg og Amigo også banana Knallskoi!!
deco Skrevet 7. September 2006 Rapporter Skrevet 7. September 2006 Wiii så morsomt! Gratulerer så mye! Vi bøyer oss i støvet!
cocker-eier Skrevet 8. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 8. September 2006 Hi hi, tusen takk for det Deco!
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar