Gå til innhold
Hundesonen.no

Gledestissing

Nina

Recommended Posts

Ero har begynt å tisse på seg av ren glede. Det er nå nesten et år siden han sluttet med det som valp, men plutselig har han begynt å tisse på seg i de situasjonene som han gjorde det som valp i. Han ble kastrert for ca 3 mnd siden. Kan dette komme av kastreringa(mener å ha lest det en eller annen plass at dette kan hende)? Isåfall er det noe man kan gjøre mot dette, akupunktur eller lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, dette har jeg også hørt om! Men hvor det aner jeg ikke. Uansett, hvis det plutselig har kommet snikende i tiden etter kastrering så vil jeg anta at akupunktur vil kunne hjelpe.

Hadde det derimot vært noe som hadde kommet rett etter kastreringen, så ville jeg heller ha antatt at det ikke var reversibelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er noe som er kommet snikende. Har ikke opplevd dette siden han var valp, før de nå i det siste har kommet oftere og oftere.

Da ville jeg definitivt ha sjekket med en akupunktør jeg. Har hørt om mange som har fine erfaringer med den type behandlingsmåte. Cluet blir jo nå, bare å finne den rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...