Gå til innhold
Hundesonen.no

Nytt treff i Drammen?


BareLinn

Recommended Posts

Jeg tenkte kanskje noen ville prøve å treffes på nytt?

Denne gangen møtes vi på parkeringen til Fjordparken, ved Rundkjøringen ved Osram der.

På asfalten der.

Tenkte kanskje på nå på Søndag?

Søndag 03/09. Kl: 14.00.

Di som kan kommer, og di som ikke kan...di kan ikke :P

Håper noen vil komme :P

Kan evt trene litt, leike, og la di bade, om været blir bra :P

Luna bader uansett vær :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan godt være med.. men må vi møtes så langt ned? Da blir han fyren her utslitt før vi kommer oss ned dit..

Neida :P

Hva med den derre "rundingen" på andre siden ved holmen?

På andre siden av veen ved Holmen Kai?

Der er det jo allright :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kommer å :D Møtes på glass?

Hadde vært hyggelig det da :)

Deg har jeg ihvertfall sagt HEI til :P hehe..

Og Heidi,dah...

Kommer vel hu også..

Jepp, vedsiden av Glass klokka 16.00 ;)

Håper du kommer ;)

Tar du med begge hundene dine? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig det da :)

Deg har jeg ihvertfall sagt HEI til :P hehe..

Og Heidi,dah...

Kommer vel hu også..

Jepp, vedsiden av Glass klokka 16.00 :D

Håper du kommer ;)

Tar du med begge hundene dine? ;)

okidoki :P

Simba reagerer på litt av hvert.. så om det er kjempe fint vær i morgen blir det vel en del folk som går over brua, og det takler ikke alltid simba like bra.. Så vi får se.. :P

Hvis vi skulle møtes et annet sted så kunne jeg hatt med Simba å .. Men jeg skal se det ann..

Sees kanskje i morgen..

Marianne, rikke og rita?? Kom dere å ;) hehe.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer Linn :D Blir hyggelig!

Da skal vi møtes kl. 16 på utenfor glass var det så?

Jepp :)

Ved GLASS ;)

Vi er der ca 5 på 4..

Og deg har jeg jo sett så da kommer jeg bort jeg..hehe..

Øyvind blir antakeligvis med også ;)

Kommer du med bare Elwira?eller den der Prince også? ;)

Elwira er så nydelig :P

Vi gleder oss :P

Kommer uansett vi..

Har paraply :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må uansett ut å få ut litt energi av ulldotten, så vi kommer vi :)

Sånn jeg tenkte også..

Og iogmed at Luna har et høyt aktivitetsniva, så kommer nok vi også gitt B)

På med solbrillene og bikinien i detta været ;) hehe..

Men desverre har ikke vi langline til Luna, og jeg vet ikke hvordan det er å ha hundene løse der?

Eller om det er noe sted vi kan gå til,så di kan få løpe fritt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • En C-hund kan være symptomfri, eller den kan ha plager. Det er jo veldig individuelt. En annen ting er at skjelettproblemer gjerne forplanter seg. Min hund har ikke forkalkninger, men hun har avlastet hoftene såpass mye at hun har fått subluksasjon i en skulder foran. Og hun får til stadighet låsninger i ryggen som må knekkes opp. HD er noe man må ta hensyn til hele tiden, mtp. at all aktivitet må tilrettelegges. Min hund har stort sett vært symptomfri og klart seg greit til tross for HD, men det har jo krevd en middels formue i massasje, laserbehandling, fysioterapi, svømming, injeksjoner, kosttilskudd osv. 
    • Jeg skjønner. Jeg synes på en måte ikke at 3/6 med C (uten forkalkninger) er så ille, men jeg har sett på fryktelig mye hunder i det siste. Mulig jeg har sett meg blind og at jeg må stikke fingeren i jorda
    • Jeg tenker at hvis du må velge mellom de ulempene, og heller få en mindre risiko for de senere, så ville jeg ventet. Ja, tidsmessig er det optimalt, men det er snakk om litt tilrettelegging bare. Jeg vet ihvertfall at om jeg hadde stått der med en 4 år gammel hund enten skuddredd eller med HD, og hadde hatt disse valgene, så ville jeg angret på å ikke bare ha ventet noen måneder. Noen garanti er det såklart aldri. Om du kan leve med en skuddredd hund som ikke kan brukes til det den er tenkt til, så ville jeg gått for det. HD går utover helsa og hverdagen til hunden i mye større grad.
    • For å være ærlig: Jeg ville stått over begge kullene. Det er ganske kjipt å sitte med hund om to/tre år som viser tegn på sjukdom som du kunne vært uten om du ikke hadde hatt dårlig tid.  Både skuddreddhet og leddsjukdom kan korte ned/stoppe både konkurranse og redningsplaner. Vent til det kommer et kull hvor du heller blir misfornøyd med noe som ikke kan være fysisk/psykisk begrensende. For eksempel farge og kjønn. 
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...