Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i frognerparken, oktober

Toller

Recommended Posts

Guest Just me!!
Skrevet

Juhu da er endelig alt bestemt! :) Håper at de fleste blir fornøyd nå ;)

Da er planen Søndag 15.oktober klokka 15.00 , agilitybanen i frognerparken. (Tihi, vet ikke helt eksagt hvor den agilitybanen er, så ser dere en med en liten cavaliervalp som soser rundt og ser helt bortgått ut, så er det meg ;) )

Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag ;) Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien ;)

• Svar 105
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag :) Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien ;)

Ja, god idee! ;) Tusen takk!

Da møtes vi 14.50 ved hovedinngangen i frognerparken ;) Slipper jeg å gå meg vill ;)

Guest Just me!!
Skrevet

Å, dårlige nyheter for min del.. Kan dessverre ikke akkurat kl. 15.00 på søndag, for da er det et stort "treff" for alle valpekurs-deltakere i oslo og omegn. Hadde det vært litt senere, som 16.00 eller 17.00 kunne det gått :)

Skrevet

Jeg vet hvor det er! Fant det ut idag :P Du kan sikkert møte meg ved hovedinngangen til frognerparken kl. 14.50, så kan jeg vise deg veien :P

Et lite problem. Jeg fant ut at jeg tar T-banen til borgen, og går igjennom gravlunden. Da kommer jeg vel inn på andre siden av frognerparken enn der hovedinngangen er?

Uff, flaut, men jeg er ikke så kjent i oslo. :P Så jeg ser ikke akkurat fram til å trave rundt på en gravlund å prøve å finne veien ut, og så finne agility banen :P Ingen andre som tar trikken til borgen, som jeg kan slå følge med derifra? :P

Skrevet

Et lite problem. Jeg fant ut at jeg tar T-banen til borgen, og går igjennom gravlunden. Da kommer jeg vel inn på andre siden av frognerparken enn der hovedinngangen er?

Uff, flaut, men jeg er ikke så kjent i oslo. :P Så jeg ser ikke akkurat fram til å trave rundt på en gravlund å prøve å finne veien ut, og så finne agility banen :P Ingen andre som tar trikken til borgen, som jeg kan slå følge med derifra? :P

Jeg skal ta en t-bane som går til Borgen så jeg kan sikkert møte deg der.

Skrevet

Jeg skal ta en t-bane som går til Borgen så jeg kan sikkert møte deg der.

Hehe, tusen takk, men nå er det enda litt endring i planene. :P Jeg drar med t-bane til Majorstua, så møter jeg Cuba der :P

Så er jeg sikret og ikke gå meg bort :P

EDIT:

Planene er igjen endret, men siden jeg skifter så mye, får jeg vente med å si noe før noen få dager før. Hihi, så det kan hende jeg vil møte deg ved borgen :P

Guest Just me!!
Skrevet

Oi, flotters! :P Får håpe det er litt futt i gutten for det om da :P

Vi kommer vi også :P Gleder oss allerede.

Så bra, da får vi endelig møtt dere og :o

Skrevet

Vi kommer desverre ikke. Mamma ville ikke gi meg penger til toget, og jeg har ingen penger selv for tiden ;)

Ha det fint på treff dere andre da :)

Skrevet

Hvem er det som kommer da? Kan ikke jeg bare skrive navnet mitt nedenfor, så kopierer nestemann det, osv... Så får vi kanskje en liten oversikt over hvor mange vi blir i morgen :)

De som kommer er:

Denise

Skrevet

Vesla har akkurat har løpetid. Er det et problem for noen eller er det greit at vi kommer?

Ikke noe problem (regner jeg med :) )

De som kommer er:

Denise

Jeanette (Toller)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...