Toller Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Hei dere! Ser det er mange som har pommer her inne, men har ikke så veldig oversikten over hvem. Jeg vil gjerne se på hjemmesider om noen har det! Elsker pommene! Syns de er så kule, spesielt agility hundene som ser ut som små kuler som FYKER over alle hinderene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mini Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Jeg har en Pomeranian Ta gjerne en kikk på hjemmesiden hans: http://www.home.no/catrinef/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victoria_e Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Jeg har også Pomeranian Her er siden vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 31. August 2006 Rapporter Share Skrevet 31. August 2006 Er det pomme nå da Jeanette Ja, for all del, de er jo kjempe søte da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nenya Skrevet 1. September 2006 Rapporter Share Skrevet 1. September 2006 Jeg har fire pomeranian. Du kan besøke oss på www.pet.no/nenya Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar