BareLinn Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Jeg har nettopp begynt å forsta hvordan man lager disse "remsene" med navn og bilde.. Og suns det faktisk er gansge gøy.. Men nå har jeg faktisk LITT mange selv.. Så jeg lager gjerne til andre om noen ønsker det Er ikke SÅÅÅ flink enda men jeg gjør mitt beste
Baby Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Lag gjerne til meg. Bilder finner du på hjemmesiden. Men jeg er litt kresen da... Må være samme farge på banneret som det er på hjemmesiden min også må det stå Cavalierer.com på. Lag gjerne button og større banner.
Monab88 Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Jeg vil gjerne ha! http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=17130
BareLinn Skrevet 31. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2006 Lag gjerne til meg. Bilder finner du på hjemmesiden. Men jeg er litt kresen da... Må være samme farge på banneret som det er på hjemmesiden min også må det stå Cavalierer.com på. Lag gjerne button og større banner. Jeg prøvde så godt jeg kunne å få samme farge Men det var så&si heeelt umulig..hehe.. Nybegynner vettu.. Men jeg har prøvd så godt jeg kan.. Hyggelig med tilbakemelding Du må gå inn her for å hente dem : http://pic7.piczo.com/go/login?cr=null&...55222&rfm=y Di var visst for store til å legges inn her HUSK: jeg er ikke så flink ennå Du må gå inn på linken : Luna og Magda . Også trykker du på den bikkja øverst i høyre hjørnet.. Da skal du komme inn der dem ligger.. Må ordne det.. Prøver igjen http://pic7.piczo.com/havnegata44/?g=2043807&cr=7
BareLinn Skrevet 31. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2006 Jeg vil gjerne ha! http://dyresonen.no/forum/index.php?showtopic=17130 Det ligger to bannere til deg også i den nederste linken i svaret til CAVALITA Jeg prøvde mitt beste, men ikke helt enkelt enda..hehe..
Baby Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Hvilket program bruker du? Hvis jeg hadde tenkt meg om kunne jeg jo ha gitt deg koden til fargen jeg bruker. Men tusen takk likevel, de ble veldig fine.
Marthe Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Lag gjerne til oss Vi trenger buttons også
lunapatruna Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Vi vil gjerne ha Bilder på hjemmesiden!
BareLinn Skrevet 31. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2006 Hvilket program bruker du? Hvis jeg hadde tenkt meg om kunne jeg jo ha gitt deg koden til fargen jeg bruker. Men tusen takk likevel, de ble veldig fine. Bruker PhotoFiltre, jeg Med standard farger Takk for det.. Er veldig ny innenfor detta så jeg bare prøver meg frem litt..hehe..
victoria_e Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Vi vil også ha,trenger buttons Bilder Her
BareLinn Skrevet 31. August 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 31. August 2006 SÅNN Jeg prøvde så godt jeg kunne... Men ikke alle ble like vellykka Men banner`ne deres ligger på hjemmesiden min HER: http://pic7.piczo.com/havnegata44/?g=2043807&cr=7 Hyggelig med en hilsen når dere henter dem Mvh Linn og Luna B)
lunapatruna Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Tusen takk Jeg har PhotoFiltre men skjønner ikke åssen man bruker det
victoria_e Skrevet 31. August 2006 Rapporter Skrevet 31. August 2006 Jeg har PhotoFiltre men skjønner ikke åssen man bruker det Samme her og <_< Men tusen tusen takk
ingalinn2 Skrevet 4. September 2006 Rapporter Skrevet 4. September 2006 Du kan gjerne lage til oss! Bilder finner du HER
Elinhe Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Hadde vært kjempeflott om du ville lage en til meg! Teksten skal være Tolleren Enya. Bilder finner du på www.elinhe.piczo.com. Inn på Enya og de siste bildene ligger i bunnen.. Takker!
Tine Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Må bare lage til oss og om du vil :D
BareLinn Skrevet 5. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2006 Nå ligger det bannere til dere på hjemmesida Må ta det på dagtid når samboern er på jobb serru... Han kjeder seg om han er hjemme..hehe.. Men her: www.luna2001.piczo.com Ligger der til Irja, Nansen og Nessie. Og til Tolleren Enya Hadde vært hyggelig med tilbakemelding NÅ ligger det til deg der også, Tine Jeg prøvde ihvertfall Mvh Linn.
ingalinn2 Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Tusen takk! De var kjempe fine
BareLinn Skrevet 5. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 5. September 2006 Tusen takk! De var kjempe fine Bare hyggelig Jeg prøvde så godt jeg kunne Mulig det kommer fler etterhvert... Hvis jeg skulle kjede meg
Miriam Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Kan jeg også få?? Bilder finner du på www.tollerjosie.piczo.com, under bilder.. Jeg vil gjerne ha med stillbildet hvor hun blir holdt i lufta, og teksten Josie (eller Tollerstemmens Josie hvis du får plass til det) Mvh, Miriam
lille_christine Skrevet 5. September 2006 Rapporter Skrevet 5. September 2006 Vi vil også ha!! hehe. vil du være så snill å lage til oss? Bilder finner du her
BareLinn Skrevet 6. September 2006 Forfatter Rapporter Skrevet 6. September 2006 Vi vil også ha! hehe. vil du være så snill å lage til oss? Bilder finner du her Heisann Nå ligger det 4bannere til deg på siden min www.havnegata44.piczo.com Hyggelig om du vil linke til oss
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar