Jump to content
Hundesonen.no

Tja.... hva sier man? For en HELG!

Guest Belgerpia

Recommended Posts

Guest Belgerpia

Jupp, når andre skyter så må jeg skryte også........... veldig faktisk...........

Hadde meldt på både liten terrier og gammel tervetott til helgens utstilling - samt at en valpekjøper var der med sin unghundhanne og sin groenendael (fra ett annet oppdrett).....

Terrierdyret - valpeshow, og ble 2. beste tispevalp begge dager - men showet og viste seg fantastisk bra begge dager så vi er superfornøyd.

Min valpekjøper - vel, på sin terv (fra oss) fikk hun lørdag en ren 1. fordi dommeren mente den ikke viste seg noe bra (hun viste den selv og vil helst ikke det), søndag stilte jeg han og da fikk han 1auk, 1aukk, hp, 1vk, cert, 2BHK........ (og så fikk hun certet på svartingen begge dager, i går ble den BIR og BIG4 også)

...og så da......... den gamle gamle go'e gubben........ mors elskling og den vakreste gutten i verden........

Lørdag BIR og BIR-veteran - vi reiste imidlertid hjem før finalene på lørdag hvilket sikker var dumt men gårsdagens resultater veier vel litt opp for det.......

Søndag - 1vet, ck, 1BHK, BIR, BIR-veteran - BIG, res.BIS, BIS2-veteran

.......og dette ble oppnådd av en hund som fyllte 11 år i mai..............

Min valpekjøper var jo også særdeles fornøyd med helgen, hun har kjørt 60 mil for å komme til Norge å stille ut og drar med seg 3 cert av 4 mulige over helgen........

Jupp - det var litt skryt fra denne kanten....... er så stolt av den gamle gamle gamle elskelige hunden......

Guest Belgerpia

Gamlingen din var fantastisk nydelig :)

Satt å heia på dere i BIG, og BIS veteran :D

Tusen takk for det :)

Nå er vel ikke jeg helt objektiv i min vurdering av den gamle elsklingen - jeg synes jo han er nydelig jeg også.......... :rolleyes:

.....at hans bravader i helgen medførte at jeg måtte bringe 40 kilo Labb hjem får jeg heller leve med *flir*

Hva vi skal gjøre med foret vet jeg ikke......... kanskje jeg kan gå på felleskjøpet og bytte det i andre varer?? hihi

Grattis med helgen!

Tror ikke bytting av fôr funker bedre i år, enn i fjor (da jeg prøvde) :) ...

Så noe ble testet på hundene - og skjærene fikk mye god mat hele vinteren! (OG de fikk flotte fjær, i tillegg til masse skrikete og masete unger til våren - så det funket helt utmerket!)

Susanne

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Create New...