Denise Skrevet 26. August 2006 Rapporter Share Skrevet 26. August 2006 På hjemmesiden min er det bare "?" der æ/ø/å skal være? Hvorfor er det slik? Går det over av seg selv? Er det noe jeg kan gjøre noe med? Skjønner ingen ting jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. August 2006 Rapporter Share Skrevet 26. August 2006 Jeg lurer på om ikke jeg har sett dette problemet med Freewebs før, men husker ikke hvorfor. Kanskje du kan bla litt bakover i sidene å se, syntes å huske at det ikke var så lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Denise Skrevet 26. August 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. August 2006 Oisann... Beklager! Ser nå at det er litt lenger ned, vet ikke hvor jeg hadde hodet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 26. August 2006 Rapporter Share Skrevet 26. August 2006 Hi hi går bra det, tenkte bare jeg skulle tipse deg om det siden jeg viste at det hadde vært oppe før, men ikke husket hva som var feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar