Gå til innhold
Hundesonen.no

valpekurs i nord


rian

Recommended Posts

Hei alle sammen.

Jeg lurte på om det var flere fra Narvik og omeng her inne og om noen skal bynne på valpekurs i Narvik snart?

Er det noen som vet om det bare er Narvik trekk- og brukshund klubb som har kurs?

Bare lurer.... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei ;)

ja tror jeg skal gå Kurs med min Casper men vet ikke om jeg kanskje skal melde meg som instruktør i stede :huh: nu er det bare NTBK og sjaferhund klubben som skal ha kurs som jeg vet om kanskje fuglehund klubben med de driver jo som sakt med fuglehund ;)

skal du gå kurs vilken hund har du da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :huh:

ja tror jeg skal gå Kurs med min Casper men vet ikke om jeg kanskje skal melde meg som instruktør i stede ;) nu er det bare NTBK og sjaferhund klubben som skal ha kurs som jeg vet om kanskje fuglehund klubben med de driver jo som sakt med fuglehund ;)

skal du gå kurs vilken hund har du da? ;)

Hei mariell.

Jeg får hunden den 3. september. neste søndag. skal hente han på Gardemoen.

Det er blanding mellom irsk- og gordon setter, så det er en jakthund.

Casper er en nydelig liten gutt. Var inne på hjemmesiden din og kiket litt. Veldig bra!

Så på hjemmesiden til NTBK at de skal ha valpekurs den 11. september. Vet du om det stemmer? Det blir litt tidlig for vår del, siden han da bare er 9 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NSchK har valpe-/unghundkurs rundt den siste uka i september, mulig det passer best? Jeg kjenner instruktøren og han veldig flink :).

Tror det passer best ja. 11 september er han jo bare litt over 9 uker...

Har de noen hjemmeside? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...