Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Vicky har vært hos fotografen, så jeg håper dere vil ta en tur innom siden å kikke Vicky syns det var kjempe morro. Hun elsker å værer midtpunktet i alt. Det eneste som var litt skummelt i begynnelsen var blitsen da.. hehe men det gikk bra etter hvert. Vi skal også på Melsom stevnet i helgen, så det vil bli en del oppdateringer etter helgen Håper dere tar en tur, og at dere signerer GB`n og sier hva dere syns om bildene Klem fra Vicky og Astrid http://home.online.no/~vicky-s/
Ina Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Woooow! Dritfine bilder! Jeg må seriøst ta med Eso til fotografen om et par år, når han er 100% utvokst i både høyde og bredde
Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Takk!! Var kjempe morro! Men regninga var ikke like gøy da.... Kom på 4000 kroner alt sammen.... men jeg er super fornøyd da!! Endelig noen fine bilder
Mirai Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Vel, enten må jeg sitte her til jeg blir grønn, eller vente på adsl som kommer neste uke, for de bildene der er så store at..hehe.. Men sikkert fine! Skal legge igjen beskjed når jeg har sett dem
Basse Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Nyyydelige bilder av deg å vicky!!! Likte spesielt godt det som det var litt mørkere bakrunn på! =D> Kjempeflotte bilder! GB signert! Klem
Mirai Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 De du sendte meg var veldig fine Jeg får vel bare glede meg til å se dem i stort format
LiLi Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 For noen nyyydelige bilder!! Jeg og vil...........
Baby Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Nyyydelige bilder. Hvor mye måtte du betale for dette da?
Ina Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Takk!! Var kjempe moro! Men regninga var ikke like gøy da.... Kom på 4000 kroner alt sammen.... men jeg er super fornøyd da!! Endelig noen fine bilder Så mye måtte hun betale..
Baby Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 Så mye måtte hun betale.. Åja.. hihi.. :oops:
Guest Vicky Skrevet 1. Juli 2005 Rapporter Skrevet 1. Juli 2005 men jeg er knallfornøyd da også syns Vicky det var show å være i studio å bli fiksa
Basse Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 Hehe, du har i allefall grunn til å være fornøyd!
Jeampi Skrevet 2. Juli 2005 Rapporter Skrevet 2. Juli 2005 kjempefine bilder! nydelige! Men fy flaaaaate så dyrt! Betalte du dette av egen lomme eller? Jeg hadde ALDRI hatt råd til det
Djervekvinnen Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Det var kjeeempe flotte bilder. Du har god grunn itl å være stolt. Vicky tok seg godt ut. Skulle vært hos fotograf sjøl, for det blir så bra, men det koster jo mye, så da prøver jeg heller å ta selv. Har jo de hjelpemidlene jeg trenger også. Men de var veldig fine!
Silje Skrevet 7. Juli 2005 Rapporter Skrevet 7. Juli 2005 Så nyydelige bilder!!! Likte spesielt godt det nederste med deg og vicky!! jeg vil også ha sånne fiiine bilder!!
Mirai Skrevet 8. Juli 2005 Rapporter Skrevet 8. Juli 2005 Jeg har fått ADSL og kan se alt Er det greit jeg lagrer bildene på min egen maskin? Greit å spørre..
tussi Skrevet 15. Juli 2005 Rapporter Skrevet 15. Juli 2005 De bildene dere tok hos fotografen var kjempefine :P GB signert
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar