Gå til innhold
Hundesonen.no

Vicky har vært hos fotografen!!

Guest Vicky

Recommended Posts

Guest Vicky
Skrevet

Vicky har vært hos fotografen, så jeg håper dere vil ta en tur innom siden å kikke :D Vicky syns det var kjempe morro. Hun elsker å værer midtpunktet i alt. Det eneste som var litt skummelt i begynnelsen var blitsen da.. hehe :D men det gikk bra etter hvert. Vi skal også på Melsom stevnet i helgen, så det vil bli en del oppdateringer etter helgen :D

Håper dere tar en tur, og at dere signerer GB`n og sier hva dere syns om bildene :D

Klem fra Vicky og Astrid http://home.online.no/~vicky-s/

Skrevet

Woooow! Dritfine bilder! Jeg må seriøst ta med Eso til fotografen om et par år, når han er 100% utvokst i både høyde og bredde :D

Guest Vicky
Skrevet

Takk!! Var kjempe morro! Men regninga var ikke like gøy da.... :D Kom på 4000 kroner alt sammen.... men jeg er super fornøyd da!! Endelig noen fine bilder :D

Skrevet

Vel, enten må jeg sitte her til jeg blir grønn, eller vente på adsl som kommer neste uke, for de bildene der er så store at..hehe.. Men sikkert fine! Skal legge igjen beskjed når jeg har sett dem :D

Skrevet

Nyyydelige bilder av deg å vicky!!! Likte spesielt godt det som det var litt mørkere bakrunn på! =D> Kjempeflotte bilder! GB signert! Klem :D

Skrevet
Takk!! Var kjempe moro! Men regninga var ikke like gøy da.... :D Kom på 4000 kroner alt sammen.... men jeg er super fornøyd da!! Endelig noen fine bilder :lol:

Så mye måtte hun betale.. ;)

Guest Vicky
Skrevet

men jeg er knallfornøyd da :lol: også syns Vicky det var show å være i studio å bli fiksa :D

Skrevet

kjempefine bilder! nydelige! Men fy flaaaaate så dyrt! Betalte du dette av egen lomme eller?

Jeg hadde ALDRI hatt råd til det :lol:

Skrevet

Det var kjeeempe flotte bilder. Du har god grunn itl å være stolt. Vicky tok seg godt ut. Skulle vært hos fotograf sjøl, for det blir så bra, men det koster jo mye, så da prøver jeg heller å ta selv. Har jo de hjelpemidlene jeg trenger også. Men de var veldig fine! :D:D

Skrevet

Så nyydelige bilder!!!

Likte spesielt godt det nederste med deg og vicky!!

jeg vil også ha sånne fiiine bilder!!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...