Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvordan å gjøre en kanin mest mulig trygg og tam?

SD

Recommended Posts

Det er egentlig ganske enkelt :P Masse kos og oppmerksomhet er noe av det eneste som trengs. :P Ikke skrem den osv.

Det er egentlig veldig likt det å bli kjent med en ny valp, eller et hvilketsomhelst annet dyr. :P Men la den også få tid til å roe seg osv, å bli trygg på omgivelsene også uten folk rundt seg.

Annbefaler å kjøpe en liten håndbok om kaniner, veldig kjekt å ha! :P Om det er noe som skal skje, eller noe du lurer på, er det bare å slå opp i de bøkene, så har du svar! Chinchillaboken min har hjulpet meg mye! :P

Så kos mye med kaninene, gjør dem også vant til at de ikke alltid er sammen, bruk tid på en og en alene av og til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil vel egentlig ikke anbefale deg å kjøpe bok. Er så mye feil som kan stå der.

Er selvfølgelig feil overalt, men har ikke noe spesielt. Står mye feil på internett å, for å få sagt det.

Å få en kanin trygg på en er egentlig lett, om man har fått en trygg og tillitsfull kanin. Er noen som er skvetten og skeptisk til mennesker og nye ting, uansett hvor godt man har behandlet den.

Så mitt råd er vel egentlig bare å bruke mye tid og oppmerksomhet til den. La de få bevege seg, enn å bli innestengt i et bur dagen lang. :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...